Avatar billede laserzap Nybegynder
17. juni 2001 - 21:05 Der er 11 kommentarer

www.friserverplads.dk/rava

Hejza alle sammen,

Siden er ikke færdig udviklet, men dette er det design jeg er nået frem til.

- Hvad synes i om siden ? Design, font, font størrelse etc.
- Nogle forslag til, hvordan den kan blive bedre ?
Avatar billede no_doubt Nybegynder
17. juni 2001 - 21:07 #1
Lav en højre \"bar/menu\" der mangler noget og gør noget ved logoet det er meget tungt (adsl)

ellers meget pænt må man sige.
Avatar billede laserzap Nybegynder
17. juni 2001 - 21:08 #2
gerne karakter ?@13 :)
Glemte det i første indlæg :)
Avatar billede -onslow- Nybegynder
17. juni 2001 - 21:14 #3
den går for lang ud i bunden...
ser meget bruger venlig ud

8@13
Avatar billede sangfuglen-bertram Nybegynder
17. juni 2001 - 21:15 #4
ja logoet passer ikke rigtigt ind men ellers flot! karakter: 8
Avatar billede francke Nybegynder
17. juni 2001 - 21:40 #5
Jeg skal vel ikke selv skrive url??
Avatar billede francke Nybegynder
17. juni 2001 - 21:47 #6
Jeg synes nu ellers logoet er pænt!!!
Avatar billede jonaskn Nybegynder
17. juni 2001 - 23:36 #7
bunden kikser i IE!
Kedelige farver :-(
ellers peænt....
8@13
Avatar billede knast Nybegynder
18. juni 2001 - 10:22 #8
jeg synes du det hele ser meget godt ud, men hvis jeg skal komme med nogle tips
1. den store celle hvor alt indholder ska være, sæt breden til * i stedet for at angive det i pixels.
2. logoet er som sagt meget tungt at load, gem det som .png det vil få det til at fylde betydelig mindre (max 3 kb)

karakter

det hele er jo meget brugervenlig og pænt, men fiks logoet, og prøv at se siden i forskellige opløsninger

jeg giver

8@13
Avatar billede Trine Nybegynder
18. juni 2001 - 10:54 #9
Jeg vil sige det samme, som mange af de andre. Logoet passer ikke til resten at sitets farver/design. Hvorfor ikke lave et logo, som et slags banner, som der fylder hele bredden? Noget der symboliserer rengøring/service/havearbejde?

Du må undskylde, men jeg vil ikke vive den mere end 7@13

Få den så rettet til, så bunden ikke skoder. Det ser ikke så smart ud ;-)

Trine / Misskat
Avatar billede knygaard Nybegynder
18. juni 2001 - 20:50 #10
Sæt logoet ind på midten!
Avatar billede mhl2k01 Nybegynder
27. juni 2001 - 15:14 #11
Jeg vil ikke give siden så god en karakter, for hvis man har en skærmopløsning på ov er 600x800 ser siden ud af helvede til...!

\\The Champ thae been here
\\\\Denmark Rocks