Avatar billede tbs222 Nybegynder
15. marts 2008 - 13:40 Der er 1 kommentar

IMac tastatur under Vista

Hej,
Jeg kan simpelt hen ikke faa mit, ellers fede, Apple tastatur til at k're ordentligt under Vista.
Ingen danske bogstaver, forkerte tegn fra tasterne osv
Det er en IMac, Intel baseret naturligvis, og Vista er installeret via BootCamp, og k'rer ellers perfekt!
Jeg har naturligvis v;ret under Kontrolpanel og checket tastatur, og der er registreret et almindeligt USB baseret tastatur
Nogen ideer?
Avatar billede skelboe Nybegynder
20. marts 2008 - 15:27 #1
Prøv at ændre dine sprog indstillinger. Nu har jeg ikke vista så jeg ved ikke hvor det er placeret, men det lyder som om, den er sat til at brug amerikansk layout, hvor f.eks. ; ligger på æ.

I XP Kan du ændre det under Control Panel > Regional and Language options > Languages > Details