Avatar billede cel1 Novice
18. marts 2008 - 13:35 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

IE svare ikke

hej har lige brug for en lille hjælpene hånd, min IE låser rigtigt til og svare ikke, den har snart gjort det et stykke tid, og jeg kan ikke finde nogen ledetråd i hvornår det er, og jeg har prøvet og formate min pc og det hjalp ikke. ps jeg xp pro
18. marts 2008 - 17:11 #1
1) Har du fuld WindowsUpdate ?
2) Har du korrekte driver(s) til din hardware ?
3) Relevante og opdateret sikkehedsprogram(mer) ?

Er du (igen) begyndt at bruge P2P programmer som i dine tidl. tråde ?
Avatar billede cel1 Novice
19. marts 2008 - 02:19 #2
ja jeg har fuld windowsupdate
til punkt 2. vil jeg nok sige ja, da jeg formateret min pc blev det gjort med den restore plade som fulte med da jeg købte denjeg har ikke hentet yderlige opdateringer til hardware, og jeg har avg antivirus instlaeret.
og ingen p2p programer
19. marts 2008 - 08:05 #3
... for en go' ordens skyld; stik os/mig en HiJackThis ->
http://www.spywareinfo.dk/index.htm#/manualer/hijackthis.htm

Bemærk at HiJackThis.exe programmet skal gemmes i en dertil oprettet mappe og IKKE køres direkte fra nettet...

PS: Brug denne version af HJT -> http://www.trendsecure.com/portal/en-US/threat_analytics/HiJackThis.exe

(Jooo - jeg har 'virus' på hjernen...)
Avatar billede cel1 Novice
19. marts 2008 - 08:50 #4
jeg har undersøgt lidt på producentens hjemmeside, og der er en del opdateringer til min pc, og en del af dem har noget at gøre med mis styresystem, skulle jeg mon starte med og downloade dem, og instaler dem
19. marts 2008 - 09:26 #5
- kan vel ikke 'skade' *S*
Avatar billede cel1 Novice
19. marts 2008 - 21:00 #6
hej, ja nu har jeg fået lagt de opdateringer på, og det ser ind til vidre ud til at det har løst problemet
19. marts 2008 - 22:03 #7
Jeg spurgte ellers om du havde fuld WindowsUpdate ?!?

(Men det er jo smart *S*)
19. marts 2008 - 22:03 #8
Ping...
(Det var et [svar]...)
Avatar billede cel1 Novice
20. marts 2008 - 06:56 #9
jo og tak. jeg har fuld windows opdatering, men på producentens hjemmeside lå der omkring 20 sikkerhedsopdateringer til win xp, men hvorfor det ved jeg ikke.