Avatar billede dxlil Nybegynder
18. marts 2008 - 13:55 Der er 4 kommentarer

Nyt program - Feedback needed!

Heysa venner, jeg mangler lidt feedback til et program jeg har lavet sammen med en ven.

Download: http://www.dxblog.wep.dk/youtube.zip

Kritik er ok :D

- Tak!
Avatar billede kurdo Novice
18. marts 2008 - 14:22 #1
hej dxlil!: )

nice lille program, selve designet er lidt kedeligt men simpelt! :)
men der er dog noget jeg undrer mig over, hvor kommer musikken fra? altså jeg ved selvfølgelig godt det er fra youtube, men hvorfor finder den lige præcis den sang? er det random eller har i bare sat det til at være præcis de sanger der er på listen? :)
Avatar billede dxlil Nybegynder
18. marts 2008 - 14:24 #2
Ja, vi satte i første omgang lige nogle sange på vi kendte, og nogle vores nærmeste venner ville have på. Vi er stadig igang med udviklingen og der kommer i hvert fald en youtube ID finder på. Det er ikke random musik, det er bare musik vi selv har sat på.
Avatar billede no_doubt Nybegynder
18. marts 2008 - 15:08 #3
øhh hvad kan det ?
Avatar billede sjh Nybegynder
18. marts 2008 - 15:16 #4
Ja nu skriver du at i stadivæk er igang med udviklingen.. så noget opdatering at links gennem en xml-file eller i den stil vil nok være en god ide..

Hvad jeg så lige skulle bruge programmet til, kan jeg ikke lige se.. høre altid p3 :D
og ser lidt genudsendelser fra DRTV, som jeg har lavet et lille program til som selv kan opdater.. men det er en anden snak..