Avatar billede jesperskov Nybegynder
21. marts 2008 - 07:49 Der er 2 kommentarer

Søger en til at opsætte CSS og HTML!

Hej eksperter.

Jeg søger netop nu en eller måske flere folk som kan hjælpe mig med at opsætte noget CSS og HTML, ud fra .jpg eller .psd-filer, til et kommende og spændende projekt.

Er dette noget du har tid og lyst til at prøve kræfter med, må du meget gerne sende mig en mail på jesper@qtag.dk og evt. meget gerne give mig din msn-adresse, så kan vi snakke videre om det den vej.

Lønnen snakker vi om, men vil i første omgang ikke blive guld og grønne skove. Det mest optimale var hvis det var en som havde lyst og tid til at gå lidt dybere ind i projektet, og måske blive koblet til som fast mand. Kontakt mig - så hører du mere.
Avatar billede olebole Juniormester
21. marts 2008 - 16:23 #1
<ole>

"Lønnen snakker vi om" >> Præcis - så lad os dog gøre det!  ;o)

Hvis vi kan tale om det senere, kan vi ligeså godt tale om det nu. Problemet er bare, at når folk skriver sådan, er de sjældent særligt interesserede i at tale realistisk løn  :)

/mvh
</bole>
Avatar billede stephanryer Nybegynder
27. marts 2008 - 18:57 #2
Jeg kan klippe jpg'en op og samle en fornuftig, xhtml 1.0-overholdende HTML for 300 kroner.

Kontakt: stephan (snabela) smootech.dk