Avatar billede lynx-dlk Nybegynder
23. marts 2008 - 18:15 Der er 3 kommentarer

Windows Vista 64 Bit Printerproblemer

Hejsa.

Jeg kører Windows Vista Ultimate 64 Bit.
Og jeg har en del problemer med at få min HP Color Laserjet 2550L til at virke på den.

Den kører på USB, og efter meget søgenpå nettet har jeg nu fundet ud af at 64 bit ikke er glad for den USB printer.

Men det er så okay. Så satte jeg den bare til min XP Maskine og delte den i netværk, det kunne mine 2 Vista 32 Bit maskiner fint finde ud af, men ikke min 64 Bit.

Når jeg installerer den siger den at serveren ikke har den korrekte driver installeret, hvilket jo er rigtigt da det er en XP, så den ber mig om at vælge driver, og jeg vælger så den mappe hvor jeg har downloadet HP's Universal Drivere, som de påstår under min printermodel understørrer 64 Bit Vista.

Men den vil ikke godtage dem, så... hvad gør jeg ikke... er det mig der er en skovl eller hvad sker der lige.

Måske er her nogen som har prøvet det samme, og som har en løsning :)

Med Venlig Hilsen Lynx
Avatar billede justrace Novice
23. marts 2008 - 19:44 #1
Du skriver den ikke vil godtage driveren, men hvad skriver den?
Avatar billede j3ppah Novice
27. marts 2008 - 12:49 #2
har du ulovliger version af vista ? for det forvolder nemmelig mange problemer med driver's...
Avatar billede heltfin Nybegynder
03. april 2008 - 10:16 #3
Programmet VueScan Professional Edition kan klare usb printer til 64bit, du kan også prøve printer driver for Epson Stylus COLOR 740 ESC/P 2 til  HP Color Laserjet 2550L den har jeg brugt.