Avatar billede crazyden Nybegynder
24. marts 2008 - 21:14 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hej søger et program der selv rykker musen:)

hej, ved ikke om det er lovligt, men har verfald tænkt mig at bruge det lovligt.
søger et program man selv kan sætte til at rykke musen og trykke?
Avatar billede pimanx Nybegynder
24. marts 2008 - 21:31 #1
Nu siger du ikke helt præcis, hvad du skal bruge det til, da der findes forskellige programmer til forskellige formål, og alt afhængig af hvor avanceret du vil have det. Men det kaldes at lave en 'makro'.

Her er et link til en simpel makro Recorder, som du kan lave de fleste ting med:
http://www.macroexpress.com (kommerciel, gratis trial)

Skal det være mere avanceret, og vil du have mulighed for selv at lave makro scripts, er dette nok mere sagen:
http://www.autohotkey.com (Open Source, gratis)

Og ellers er der mange andre links, du kan forsøge dig med, indtil du finder en som passer dig bedst, via denne Google søgning: http://www.google.dk/search?hl=da&q=windows+macro&btnG=S%C3%B8g&meta=
Avatar billede crazyden Nybegynder
24. marts 2008 - 21:32 #2
det er f.eks hvis jeg er på en hjemme side og jeg skal have den til at gå ind i menuer?
Avatar billede pimanx Nybegynder
24. marts 2008 - 21:40 #3
Så kan du sagtens bruge det første program, jeg linkede til, eller et af de mange andre, som du kan finde under Google søgningen. Jeg kender ikke noget til hvert af de enkelte programmer, så jeg kan ikke sige, hvilket program er bedre end det andet.
Avatar billede crazyden Nybegynder
24. marts 2008 - 21:45 #4
men du kender hellere ikke en guid på dansk til det der macro?
Avatar billede crazyden Nybegynder
24. marts 2008 - 21:48 #5
eller engelsk, eller bare forklar mig hvordan jeg gør:P
Avatar billede pimanx Nybegynder
24. marts 2008 - 22:12 #6
Nej, det kan jeg ikke. Jeg kan kun lede dig hen til det program, du skal bruge. Jeg har ikke nogen guide til dem, og kan heller ikke finde nogen på Google, så du må bare prøve dig frem, med det program du nu engang vælger.