Avatar billede ulricho Novice
25. marts 2008 - 07:16 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Genskabelse af slettet email men med messageID

Vi bruger Small Business Service med Outlook - service pack 2.

Jeg er kommet til at slette en vigtig email, som jeg har lokaliseret med message tracking og har derfor et message-ID på den.

Hvordan får jeg genskabt denne email?

Jeg har en backup af outlook-databasen, men den ser ikke ud til at kunne genskabe denne email heller, fordi sletningen blev foretaget umiddelbart efter modtagelsen.
Avatar billede ierikk Nybegynder
25. marts 2008 - 08:08 #1
http://kimludvigsen.dk/programmer-tools-pcinspector.html
måske kan du bruge dette, læs det grundig
Avatar billede tlaursen Nybegynder
25. marts 2008 - 08:10 #2
Hvis din Exchange server, har sat retension til, kan du prøve at stille dig i "slettet post" på klienten, derefter er det funktioner > Gendan slettet post. Så skulle du få en liste over de mails der er slettet i en given periode, fra den klient.
Avatar billede ulricho Novice
19. august 2008 - 07:38 #3
Sorry. Jeg fik aldrig svaret jer begge.

tlaursen's svar var det, som jeg søgte, men ierikk's svar kunne også bruges. Svarer I begge på spørgsmålet - så deler I i porten...
Avatar billede ulricho Novice
19. august 2010 - 07:27 #4
Så svarer jeg selv.