Avatar billede rossoneris Nybegynder
25. marts 2008 - 13:31 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

get2net.dk email adresse

jeg har en email adresse der hedder navn@get2net.dk - indgående post server hedder navn.get2net.dk og udgående smtpserver.get2net.dk

Der har fungerer problemfrit, men nu pludselig kan den ikke sende post (Men godt modtage).
Jeg har prøvet alle øvrige SMTP adresser hos tdc, cybercity, telia men det fungerer bare ikke.

Hvad kan jeg forsøge ?
Avatar billede kelderkold Nybegynder
25. marts 2008 - 13:38 #1
kræver serveren måske sikker adr. så der skal sættes x i bunden af fanebladet 'server'

ellers skal du tjekke hvilket portnummer der står i fanebladet avanceret, nogle udgående postservere kræver et andet portnummer end standard. f.eks. 2525 istedet for 25
Avatar billede vejmand Juniormester
25. marts 2008 - 14:00 #2
Hvem er din internet udbyder?
Avatar billede dr.big Nybegynder
25. marts 2008 - 14:04 #3
prøv evt. med smtp.tele2.dk hvis du altså stadig bruger get2nets internet...
Avatar billede Slettet bruger
25. marts 2008 - 22:31 #4
Husk også - hvis du altså bruger Tele2 som udbyder - at udgående post skal sendes via port 587 og at udgående server kræver godkendelse (dit brugernavn/password)
Avatar billede enya Nybegynder
25. marts 2008 - 22:44 #5
Måske kan du finde noget brugbart i dette spm.: http://www.eksperten.dk/spm/823954
Avatar billede vejmand Juniormester
26. marts 2008 - 07:58 #6
rossoneris >> Hvem er din internetudbyder?
Avatar billede rossoneris Nybegynder
26. marts 2008 - 08:11 #7
Det var fordi den var sat til port 587 - og udbyderen åbenbart var skiftet til tdc. Ihvertfald der jeg satte standard port op fungerede det igen.

Det er vel kelderkold og newage der skal dele point
Avatar billede Slettet bruger
26. marts 2008 - 11:09 #8
ok :)
Avatar billede kelderkold Nybegynder
26. marts 2008 - 17:36 #9
bare du løste problemet er jeg glad :)
Avatar billede enya Nybegynder
05. maj 2008 - 01:36 #10
Husk at acceptere svarene og derved lukke spørgsmålet... Mvh. enya