Avatar billede peterbechm Novice
28. marts 2008 - 12:21 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Vista kan ikke gå i dvale..

Min pc med vista 64-bit version starter op igen i samme sekund den forsøger at gå i dvale. har prøvet at ha alle usb stik samt netværk ude men det samme gentager sig. når lige at høre den lukker ned, starter så op som om jeg havde tændt den..
Håber nogle kan hjælpe, hilsen peter..
Avatar billede j3ppah Novice
28. marts 2008 - 12:35 #1
Prøv eventuelt at sætte den til at gå i dvale når du lukker skærmen...
Og så prøv lige at lukke skærmen og se om den gør det samme...
smid lige en post når dette er prøvet.
Avatar billede peterbechm Novice
28. marts 2008 - 17:23 #2
hvor finder jeg den mulighed..
kan ikke finde den under power optoins.
Avatar billede blueyed1 Nybegynder
30. marts 2008 - 16:02 #3
Det er sikkert noget galt med den strømstyringsmodel du bruger. Bruger du Høj ydeevne?? Skift indstillinger for model > skift advanceret strømstyringsindstillinger, find Multimedieinstillinger > under deling af medier - Sæt den Computeren skal gå i slumretilstand... Det virkede for mig.

/Blueyed1
Avatar billede peterbechm Novice
05. april 2008 - 22:17 #4
har installeret xp igen pga der var problemmer med stort set alt, tak for hjælpen alle mand, send nogle svar.. hilsen peter
Avatar billede j3ppah Novice
07. april 2008 - 09:11 #5
:/ skidt du ikke fik det til at virke... :/