Avatar billede shik Nybegynder
29. marts 2008 - 19:05 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kun online med IE??

Hej eksperter!
Jeg har netop fået flyttet mit internet (Perspektiv bredbånd), men har nu det problem at jeg kun kan komme online med IE i vista. Firefox fungerer ikke, heller ej outlook. Jeg har prøvet at slå windows firewall fra men det gør ingen forskel.
Har I nogle forslag til hvad jeg kan prøve?
Avatar billede gadensgaard Nybegynder
30. marts 2008 - 10:39 #1
Er du sikker på du er online med IE? Det kan jo være at den bare viser hjemmesider fra cachen.
Avatar billede shik Nybegynder
30. marts 2008 - 13:07 #2
Det er jeg 100% sikker på, ellers ville jeg jo ikke kunne skrive en kommentar her. Hvis jeg skal bruge msn messenger, så skal det være web udgaven og ikke den som ligger på computeren, den virker heller ikke. Der er faktisk ingen programmer som skal bruge internettet som virker, kun IE men kun når jeg går igennem Create a connection, og den siger siger at jeg er forbundet til internettet. Så kan man trykke på en knap, "Browse the internet" og så virker IE.

Det er så mærkeligt det her.
Avatar billede shik Nybegynder
30. marts 2008 - 14:12 #3
Rettelse: Det er kun 64-bit udgaven af IE som virker.
Avatar billede shik Nybegynder
31. marts 2008 - 15:44 #4
Anyone?
Avatar billede shik Nybegynder
27. oktober 2008 - 19:56 #5
..