Avatar billede sgt_a Novice
30. marts 2008 - 09:33 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Videresend til flere brugere

Hej jeg har en exchange 2000 hvor jeg deler en email adresse med en anden og derfor skal vi jo begge have de mails som lander i den mailbox. Jeg kan udemærket videresende til en men ikke til to.
Avatar billede Spotgun Seniormester
30. marts 2008 - 09:50 #1
Du skal oprette en OU (distribution group) med jer to som medlemmer, og forwarde post fra mailadressen til denne, så skulle i begge to få mails.

Se evt. dette for inspiration:
http://support.microsoft.com/kb/251631
Avatar billede sgt_a Novice
30. marts 2008 - 10:30 #2
Hej tak det prøver jeg senere... Hvordan tildeler man point til jer? Kan ikke huske det. Er efterhånden læbge siden
Avatar billede Spotgun Seniormester
30. marts 2008 - 19:42 #3
Jeg lægger et svar her, som du kan acceptere.
Avatar billede sgt_a Novice
31. marts 2008 - 09:39 #4
Der opstod lige et problem... Jeg har oprettet en ny gruppe jvnf. http://support.microsoft.com/kb/251631 men server kan ikke aflevere til gruppen.
Grp. skal vel ikke have defineret en mailadresse vel?
Avatar billede sgt_a Novice
31. marts 2008 - 10:07 #5
man skal åbentbart angive en adresse i feltet "exchange General" inde i properties under din Distribitions gruppe

Spotgun du satte mig på sporet smid lige svar igen og du får dine point
Avatar billede Spotgun Seniormester
31. marts 2008 - 11:29 #6
Du har fået accepteret mit tidligere svar, så der er ingen grund til et nyt :)

Godt du fik det til at virke...