Avatar billede zyper21 Nybegynder
31. marts 2008 - 10:20 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kopier farve formatering til flere sider

Hej,

Jeg har nogleprilister i Excel hvor jeg gerne vil have at hver anden linie har en farve. Det tager bare lang tid, når jeg skal ordne hver linie for sig med markering osv.

Er der en måde hvor man kan kopierer den første sides formatering (farve) og så ligge den ind på alle de efterfølgende sider? Men det er jo kun farven og ikke indholdet i cellerne.

Alternativt kunne man måske få den til at farve hver anden linie??

Jeg håber nogle kan hjælpe...
Avatar billede dragonknight Juniormester
31. marts 2008 - 10:26 #1
Hvis du markerer hele arket, og vælger kopier fra rediger menuen, så kan du i det nye ark vælge celle 1A, og fra menuen rediger vælger du indsæt speciel. der klikker du på formater, og vælger OK.

Nu har du alt formatering fra første ark i det nye ark.
Avatar billede zyper21 Nybegynder
31. marts 2008 - 11:22 #2
Det er perfekt - nemmere kunne det jo ikke blive!! Tak!! Sender du lige et svar så jeg kan afslutte...
Avatar billede dragonknight Juniormester
31. marts 2008 - 18:10 #3
Ping :-)