Hej Undskyld mit første svar.
Da vi anvender Exchange 2003 og Outlook 2003 virker det fint.
Fandt lige denne artikkel:
http://office.microsoft.com/da-dk/outlook/HA100926831030.aspxHer står bl.a.
Ressourceplanlægning Når der bruges en Exchange 2007-e-mail-konto i forbindelse med den nye kalenderassistent i Exchange, fungerer funktionen Ressourceplanlægning, som Outlook bruger til automatisk at besvare mødeindkaldelser på vegne af ressourcer, ikke (funktionen Ressourceplanlægning må ikke forveksles med funktionen Direkte reservering, som stadig er i brug). Grunden til at den automatiske svarfunktion i Outlook ikke fungerer på Exchange 2007 er, at kalenderassistenten i Exchange 2007 automatisk behandler alle mødeindkaldelser, hvilket overflødiggør den automatiske svarfunktion i Outlook. Når du bruger Office Outlook 2007 og Exchange 2007 sammen, kan du ikke bruge funktionen Ressourceplanlægning (vælg kommandoen Indstillinger i menuen Funktioner, og vælg derefter kommandoen Kalenderindstillinger og kommandoen Ressourceplanlægning) til at administrere mødelokaler. Du skal nu bruge en ny funktion i Exchange 2007, ressourcebookingassistenten. Denne funktion leverer al funktionalitet, som fandtes i den tidligere ressourceplanlægningsfunktion.