Avatar billede ianian Nybegynder
01. april 2008 - 23:49 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Min PC kører over 50 processer /CPU arb. med over 50% hele tiden

Hej... eller måske rettere Hjælp...

Min Pc (Win.XP) kører rigtig mange processer (urealistisk mange), ca. 50+ og der er hele 15-17 processer af SVCHOST.EXE.
CPU`eren arbejder hele tiden med min. 50% kraft (jobliste) eller mere... (i 8 ud af 10 tilfælde reagerer Pc`eren dog normalt, arbejder meget istarten og falder derefter til ro)
Har prøvet, at scanne WinXP, med forskellige spyware programmer (dog uden held), men har fået denne log-fil:

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\Programmer\BullGuard Software\BullGuard\BullGuardUpdate.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\VS7DEBUG\MDM.EXE
C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
C:\Programmer\Java\jre1.6.0_05\bin\jusched.exe
C:\WINDOWS\RTHDCPL.EXE
C:\Programmer\CyberLink\PowerDVD\PDVDServ.exe
C:\WINDOWS\sm56hlpr.exe
C:\WINDOWS\system32\rundll32.exe
C:\Programmer\Adobe\Adobe Version Cue CS2\ControlPanel\VersionCueCS2Tray.exe
C:\Programmer\Adobe\Adobe Acrobat 7.0\Distillr\Acrotray.exe
C:\Programmer\Hewlett-Packard\HP Software Update\HPWuSchd2.exe
C:\Programmer\BullGuard Software\BullGuard\bullguard.exe
C:\Programmer\Hewlett-Packard\Digital Imaging\bin\hpqtra08.exe
C:\Programmer\Hewlett-Packard\Digital Imaging\bin\hpqimzone.exe
C:\Programmer\Hewlett-Packard\Smart Web Printing\hpswp_clipbook.exe
C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe
C:\WINDOWS\system32\msiexec.exe
C:\Programmer\Trend Micro\HijackThis\HijackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.dk/
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
O2 - BHO: HP Print Enhancer - {0347C33E-8762-4905-BF09-768834316C61} - C:\Programmer\Hewlett-Packard\Smart Web Printing\hpswp_printenhancer.dll
O2 - BHO: HP Print Clips - {053F9267-DC04-4294-A72C-58F732D338C0} - C:\Programmer\Hewlett-Packard\Smart Web Printing\hpswp_framework.dll
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Adobe Acrobat 7.0\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: SSVHelper Class - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Programmer\Java\jre1.6.0_05\bin\ssv.dll
O2 - BHO: AcroIEToolbarHelper Class - {AE7CD045-E861-484f-8273-0445EE161910} - C:\Programmer\Adobe\Adobe Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll
O3 - Toolbar: Adobe PDF - {47833539-D0C5-4125-9FA8-0819E2EAAC93} - C:\Programmer\Adobe\Adobe Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPEnh] C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Programmer\Java\jre1.6.0_05\bin\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [RTHDCPL] RTHDCPL.EXE

Håber, at nogen har en løsning eller nogle gode ide`er...

På forhånd tak...

ianian
Avatar billede nva Praktikant
02. april 2008 - 09:18 #1
Du mangler det sidste af din log, men kør denne vejledning igennem og læg diverse logs herind http://www.eksperten.dk/artikler/1123 - desuden bør du via 'start-kør' skrive msconfig pg der se om du starter noget op, som kan undværes indtil du selv ønsker det startet.
Avatar billede ianian Nybegynder
04. april 2008 - 18:16 #2
Hej igen NVA...

Undskyld forsinkelsen, mit bredbånd har været nede de sidste i 2 dage...

Jeg har kopieret log-filen igen (det hele denne gang)...

Jeg har også startet/skrevet i "kør" msconfig, men kan ikke se noget,
der skulle være overflødigt??? Men hvem ved...

Har også prøvet, at køre SuperAntiSpyware, og den fandt 38 cookies, men den ville ikke fjerne dem, så jeg ved ikke hvorfor ???

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\Programmer\BullGuard Software\BullGuard\BullGuardUpdate.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\VS7DEBUG\MDM.EXE
C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
C:\Programmer\Java\jre1.6.0_05\bin\jusched.exe
C:\WINDOWS\RTHDCPL.EXE
C:\Programmer\CyberLink\PowerDVD\PDVDServ.exe
C:\WINDOWS\sm56hlpr.exe
C:\WINDOWS\system32\rundll32.exe
C:\Programmer\Adobe\Adobe Version Cue CS2\ControlPanel\VersionCueCS2Tray.exe
C:\Programmer\Adobe\Adobe Acrobat 7.0\Distillr\Acrotray.exe
C:\Programmer\Hewlett-Packard\HP Software Update\HPWuSchd2.exe
C:\Programmer\BullGuard Software\BullGuard\bullguard.exe
C:\Programmer\Hewlett-Packard\Digital Imaging\bin\hpqtra08.exe
C:\Programmer\Hewlett-Packard\Digital Imaging\bin\hpqimzone.exe
C:\Programmer\Hewlett-Packard\Smart Web Printing\hpswp_clipbook.exe
C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe
C:\WINDOWS\system32\msiexec.exe
C:\Programmer\Trend Micro\HijackThis\HijackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.dk/
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
O2 - BHO: HP Print Enhancer - {0347C33E-8762-4905-BF09-768834316C61} - C:\Programmer\Hewlett-Packard\Smart Web Printing\hpswp_printenhancer.dll
O2 - BHO: HP Print Clips - {053F9267-DC04-4294-A72C-58F732D338C0} - C:\Programmer\Hewlett-Packard\Smart Web Printing\hpswp_framework.dll
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Adobe Acrobat 7.0\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: SSVHelper Class - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Programmer\Java\jre1.6.0_05\bin\ssv.dll
O2 - BHO: AcroIEToolbarHelper Class - {AE7CD045-E861-484f-8273-0445EE161910} - C:\Programmer\Adobe\Adobe Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll
O3 - Toolbar: Adobe PDF - {47833539-D0C5-4125-9FA8-0819E2EAAC93} - C:\Programmer\Adobe\Adobe Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPEnh] C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Programmer\Java\jre1.6.0_05\bin\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [RTHDCPL] RTHDCPL.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [SkyTel] SkyTel.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [Alcmtr] ALCMTR.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [RemoteControl] C:\Programmer\CyberLink\PowerDVD\PDVDServ.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SMSERIAL] sm56hlpr.exe
O4 - HKLM\..\Run: [BluetoothAuthenticationAgent] rundll32.exe bthprops.cpl,,BluetoothAuthenticationAgent
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Reader Speed Launcher] "C:\Programmer\Adobe\Reader 8.0\Reader\Reader_sl.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Version Cue CS2] "c:\Programmer\Adobe\Adobe Version Cue CS2\ControlPanel\VersionCueCS2Tray.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Acrobat Assistant 7.0] "C:\Programmer\Adobe\Adobe Acrobat 7.0\Distillr\Acrotray.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [BullGuard] "C:\Programmer\BullGuard Software\BullGuard\bullguard.exe" -boot
O4 - HKLM\..\Run: [HP Software Update] C:\Programmer\Hewlett-Packard\HP Software Update\HPWuSchd2.exe
O4 - HKLM\..\Run: [MSConfig] C:\WINDOWS\PCHealth\HelpCtr\Binaries\MSConfig.exe /auto
O4 - HKCU\..\Run: [updateMgr] c:\Programmer\Adobe\Adobe Acrobat 7.0\Acrobat\AdobeUpdateManager.exe AcPro7_0_5 -reboot 1
O4 - HKCU\..\Run: [BullGuard] "C:\Programmer\BullGuard Software\BullGuard\bullguard.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'NETVÆRKSTJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
O4 - Global Startup: Adobe Acrobat Speed Launcher.lnk = ?
O4 - Global Startup: Adobe Gamma.lnk = ?
O4 - Global Startup: HP Digital Imaging Monitor.lnk = C:\Programmer\Hewlett-Packard\Digital Imaging\bin\hpqtra08.exe
O4 - Global Startup: HP Image Zone Hurtig start.lnk = C:\Programmer\Hewlett-Packard\Digital Imaging\bin\hpqthb08.exe
O8 - Extra context menu item: Convert link target to Adobe PDF - res://C:\Programmer\Adobe\Adobe Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIECapture.html
O8 - Extra context menu item: Convert link target to existing PDF - res://C:\Programmer\Adobe\Adobe Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIEAppend.html
O8 - Extra context menu item: Convert selected links to Adobe PDF - res://C:\Programmer\Adobe\Adobe Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIECaptureSelLinks.html
O8 - Extra context menu item: Convert selected links to existing PDF - res://C:\Programmer\Adobe\Adobe Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIEAppendSelLinks.html
O8 - Extra context menu item: Convert selection to Adobe PDF - res://C:\Programmer\Adobe\Adobe Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIECapture.html
O8 - Extra context menu item: Convert selection to existing PDF - res://C:\Programmer\Adobe\Adobe Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIEAppend.html
O8 - Extra context menu item: Convert to Adobe PDF - res://C:\Programmer\Adobe\Adobe Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIECapture.html
O8 - Extra context menu item: Convert to existing PDF - res://C:\Programmer\Adobe\Adobe Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIEAppend.html
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~2\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.6.0_05\bin\ssv.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.6.0_05\bin\ssv.dll
O9 - Extra button: HP Klipsamling - {58ECB495-38F0-49cb-A538-10282ABF65E7} - C:\Programmer\Hewlett-Packard\Smart Web Printing\hpswp_extensions.dll
O9 - Extra button: HP Smart markering - {700259D7-1666-479a-93B1-3250410481E8} - C:\Programmer\Hewlett-Packard\Smart Web Printing\hpswp_extensions.dll
O9 - Extra button: Research - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~2\MICROS~2\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O16 - DPF: {D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000} (Shockwave Flash Object) - http://fpdownload2.macromedia.com/get/shockwave/cabs/flash/swflash.cab
O16 - DPF: {D8575CE3-3432-4540-88A9-85A1325D3375} (e-Safekey) - https://netbank.danskebank.dk/html/activex/e-Safekey/DB/e-Safekey.cab
O23 - Service: Adobe LM Service - Adobe Systems - C:\Programmer\Fælles filer\Adobe Systems Shared\Service\Adobelmsvc.exe
O23 - Service: Adobe Version Cue CS2 - Adobe Systems Incorporated - c:\Programmer\Adobe\Adobe Version Cue CS2\bin\VersionCueCS2.exe
O23 - Service: BullGuard LiveUpdate (BGLiveSvc) - BullGuard Software - C:\Programmer\BullGuard Software\BullGuard\BullGuardUpdate.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe

--
End of file - 8791 bytes
Avatar billede nva Praktikant
05. april 2008 - 16:41 #3
Der er ikke noget 'snavs' at se i loggen, så jeg vil anbefale det samme som i denne tråd http://www.eksperten.dk/spm/826481
Avatar billede ianian Nybegynder
06. april 2008 - 02:35 #4
Hej igen...

Har nu fulgt vejledningen "http://www.eksperten.dk/artikler/1123" med, at scanne med de 4 antispyware-programmer (Ccleaner, Hijackthis, SuperAntiSpyware og Combofix), de 2 af dem fandt henholdsvis 81 (Cclean) og 10 (Combofix) traking cookies
= 91 threats... Og den fixede/fjernede dem vist !!!

Men er der smart, at havde flere af disse Spyware programmer kørende samtidig, eller skal jeg afinstallere dem igen???

Er det normalt, at Bullguard IKKE tager disse mange cookies, som åbenbart blev fundet??? Bullguard skulle jo havde incl. antispyware, eller???

Jeg har også taget de 3 logfiler til gennemsyn, men hvor skal de lægges???

SUPERAntiSpyware Scan Log
http://www.superantispyware.com

Generated 04/06/2008 at 01:49 AM

Application Version : 4.0.1154

Core Rules Database Version : 3432
Trace Rules Database Version: 1424

Scan type      : Complete Scan
Total Scan Time : 00:24:28

Memory items scanned      : 167
Memory threats detected  : 0
Registry items scanned    : 6011
Registry threats detected : 0
File items scanned        : 22281
File threats detected    : 10

Adware.Tracking Cookie
    C:\Documents and Settings\K\Cookies\k@spamfighter.112.2o7[1].txt
    C:\Documents and Settings\K\Cookies\k@track.adform[1].txt
    C:\Documents and Settings\K\Cookies\k@adtech[1].txt
    C:\Documents and Settings\K\Cookies\k@www.googleadservices[1].txt
    C:\Documents and Settings\K\Cookies\k@statcounter[2].txt
    C:\Documents and Settings\K\Cookies\k@pandasoftware.112.2o7[1].txt
    C:\Documents and Settings\K\Cookies\k@atdmt[1].txt
    C:\Documents and Settings\K\Cookies\k@overture[2].txt
    C:\Documents and Settings\K\Cookies\k@doubleclick[2].txt
    C:\Documents and Settings\K\Cookies\k@mediaplex[1].txt

Logfile of HijackThis v1.99.1

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\Programmer\BullGuard Software\BullGuard\BullGuardUpdate.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\VS7DEBUG\MDM.EXE
C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
C:\Programmer\Java\jre1.6.0_05\bin\jusched.exe
C:\WINDOWS\RTHDCPL.EXE
C:\Programmer\CyberLink\PowerDVD\PDVDServ.exe
C:\WINDOWS\sm56hlpr.exe
C:\WINDOWS\system32\rundll32.exe
C:\Programmer\Adobe\Adobe Version Cue CS2\ControlPanel\VersionCueCS2Tray.exe
C:\Programmer\Adobe\Adobe Acrobat 7.0\Distillr\Acrotray.exe
C:\Programmer\Hewlett-Packard\HP Software Update\HPWuSchd2.exe
C:\Programmer\SPYWAREfighter\spftray.exe
C:\Programmer\BullGuard Software\BullGuard\bullguard.exe
C:\Programmer\SPYWAREfighter\spfprc.exe
C:\Programmer\Hewlett-Packard\Digital Imaging\bin\hpqtra08.exe
C:\Programmer\Hewlett-Packard\Digital Imaging\bin\hpqimzone.exe
C:\Programmer\Hewlett-Packard\Digital Imaging\bin\hpqSTE08.exe
C:\Programmer\SUPERAntiSpyware\SUPERAntiSpyware.exe
C:\WINDOWS\system32\notepad.exe
C:\Documents and Settings\K\Skrivebord\SpamCleaner\HiJackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.dk/
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
O2 - BHO: HP Print Enhancer - {0347C33E-8762-4905-BF09-768834316C61} - C:\Programmer\Hewlett-Packard\Smart Web Printing\hpswp_printenhancer.dll
O2 - BHO: HP Print Clips - {053F9267-DC04-4294-A72C-58F732D338C0} - C:\Programmer\Hewlett-Packard\Smart Web Printing\hpswp_framework.dll
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Adobe Acrobat 7.0\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: SSVHelper Class - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Programmer\Java\jre1.6.0_05\bin\ssv.dll
O2 - BHO: AcroIEToolbarHelper Class - {AE7CD045-E861-484f-8273-0445EE161910} - C:\Programmer\Adobe\Adobe Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll
O3 - Toolbar: Adobe PDF - {47833539-D0C5-4125-9FA8-0819E2EAAC93} - C:\Programmer\Adobe\Adobe Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPEnh] C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Programmer\Java\jre1.6.0_05\bin\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [RTHDCPL] RTHDCPL.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [SkyTel] SkyTel.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [Alcmtr] ALCMTR.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [RemoteControl] C:\Programmer\CyberLink\PowerDVD\PDVDServ.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SMSERIAL] sm56hlpr.exe
O4 - HKLM\..\Run: [BluetoothAuthenticationAgent] rundll32.exe bthprops.cpl,,BluetoothAuthenticationAgent
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Reader Speed Launcher] "C:\Programmer\Adobe\Reader 8.0\Reader\Reader_sl.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Version Cue CS2] "c:\Programmer\Adobe\Adobe Version Cue CS2\ControlPanel\VersionCueCS2Tray.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Acrobat Assistant 7.0] "C:\Programmer\Adobe\Adobe Acrobat 7.0\Distillr\Acrotray.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [BullGuard] "C:\Programmer\BullGuard Software\BullGuard\bullguard.exe" -boot
O4 - HKLM\..\Run: [HP Software Update] C:\Programmer\Hewlett-Packard\HP Software Update\HPWuSchd2.exe
O4 - HKLM\..\Run: [spywarefighterguard] C:\Programmer\SPYWAREfighter\spftray.exe
O4 - HKCU\..\Run: [updateMgr] c:\Programmer\Adobe\Adobe Acrobat 7.0\Acrobat\AdobeUpdateManager.exe AcPro7_0_5 -reboot 1
O4 - HKCU\..\Run: [BullGuard] "C:\Programmer\BullGuard Software\BullGuard\bullguard.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [SUPERAntiSpyware] C:\Programmer\SUPERAntiSpyware\SUPERAntiSpyware.exe
O4 - Global Startup: Adobe Acrobat Speed Launcher.lnk = ?
O4 - Global Startup: Adobe Gamma.lnk = ?
O4 - Global Startup: HP Digital Imaging Monitor.lnk = C:\Programmer\Hewlett-Packard\Digital Imaging\bin\hpqtra08.exe
O4 - Global Startup: HP Image Zone Hurtig start.lnk = C:\Programmer\Hewlett-Packard\Digital Imaging\bin\hpqthb08.exe
O8 - Extra context menu item: Convert link target to Adobe PDF - res://C:\Programmer\Adobe\Adobe Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIECapture.html
O8 - Extra context menu item: Convert link target to existing PDF - res://C:\Programmer\Adobe\Adobe Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIEAppend.html
O8 - Extra context menu item: Convert selected links to Adobe PDF - res://C:\Programmer\Adobe\Adobe Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIECaptureSelLinks.html
O8 - Extra context menu item: Convert selected links to existing PDF - res://C:\Programmer\Adobe\Adobe Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIEAppendSelLinks.html
O8 - Extra context menu item: Convert selection to Adobe PDF - res://C:\Programmer\Adobe\Adobe Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIECapture.html
O8 - Extra context menu item: Convert selection to existing PDF - res://C:\Programmer\Adobe\Adobe Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIEAppend.html
O8 - Extra context menu item: Convert to Adobe PDF - res://C:\Programmer\Adobe\Adobe Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIECapture.html
O8 - Extra context menu item: Convert to existing PDF - res://C:\Programmer\Adobe\Adobe Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIEAppend.html
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~2\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.6.0_05\bin\ssv.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.6.0_05\bin\ssv.dll
O9 - Extra button: HP Klipsamling - {58ECB495-38F0-49cb-A538-10282ABF65E7} - C:\Programmer\Hewlett-Packard\Smart Web Printing\hpswp_extensions.dll
O9 - Extra button: HP Smart markering - {700259D7-1666-479a-93B1-3250410481E8} - C:\Programmer\Hewlett-Packard\Smart Web Printing\hpswp_extensions.dll
O9 - Extra button: Research - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~2\MICROS~2\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - %windir%\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe (file missing)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - %windir%\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe (file missing)
O11 - Options group: [INTERNATIONAL] International*
O16 - DPF: {D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000} (Shockwave Flash Object) - http://fpdownload2.macromedia.com/get/shockwave/cabs/flash/swflash.cab
O16 - DPF: {D8575CE3-3432-4540-88A9-85A1325D3375} (e-Safekey) - https://netbank.danskebank.dk/html/activex/e-Safekey/DB/e-Safekey.cab
O20 - Winlogon Notify: !SASWinLogon - C:\Programmer\SUPERAntiSpyware\SASWINLO.dll
O20 - Winlogon Notify: WgaLogon - C:\WINDOWS\SYSTEM32\WgaLogon.dll
O21 - SSODL: WPDShServiceObj - {AAA288BA-9A4C-45B0-95D7-94D524869DB5} - C:\WINDOWS\system32\WPDShServiceObj.dll
O23 - Service: Adobe LM Service - Adobe Systems - C:\Programmer\Fælles filer\Adobe Systems Shared\Service\Adobelmsvc.exe
O23 - Service: Adobe Version Cue CS2 - Unknown owner - c:\Programmer\Adobe\Adobe Version Cue CS2\bin\VersionCueCS2.exe" -win32service (file missing)
O23 - Service: BullGuard LiveUpdate (BGLiveSvc) - BullGuard Software - C:\Programmer\BullGuard Software\BullGuard\BullGuardUpdate.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
O23 - Service: SPYWAREfighterRP - SpamFighter APS - C:\Programmer\SPYWAREfighter\spfprc.exe

ComboFix 08-04-03.5 - K 2008-04-06  2:05:06.1 - NTFSx86
Microsoft Windows XP Professional  5.1.2600.2.1252.1.1030.18.1484 [GMT 2:00]
Running from: C:\Documents and Settings\K\Skrivebord\SpamCleaner\ComboFix, Installer.exe
* Created a new restore point
* Resident AV is active

WARNING -THIS MACHINE DOES NOT HAVE THE RECOVERY CONSOLE INSTALLED !!
.

(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((  Other Deletions  )))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
.

C:\WINDOWS\system32\AutoRun.inf

.
(((((((((((((((((((((((((  Files Created from 2008-03-06 to 2008-04-06  )))))))))))))))))))))))))))))))
.

2008-04-06 01:16 . 2008-04-06 01:54    <DIR>    d--------    C:\Programmer\SUPERAntiSpyware
2008-04-06 01:16 . 2008-04-06 01:16    <DIR>    d--------    C:\Documents and Settings\K\Application Data\SUPERAntiSpyware.com
2008-04-06 01:16 . 2008-04-06 01:16    <DIR>    d--------    C:\Documents and Settings\All Users.WINDOWS\Application Data\SUPERAntiSpyware.com
2008-04-06 01:15 . 2008-04-06 01:15    <DIR>    d--------    C:\Programmer\Fælles filer\Wise Installation Wizard
2008-04-06 00:02 . 2008-04-06 00:05    <DIR>    d--------    C:\Programmer\SPYWAREfighter
2008-04-06 00:02 . 2008-04-06 00:02    <DIR>    d--------    C:\Programmer\Fælles filer\Application
2008-04-01 21:32 . 2008-04-01 23:12    <DIR>    d--------    C:\Programmer\Panda Security
2008-04-01 21:19 . 2008-04-01 21:19    <DIR>    d--------    C:\Programmer\Trend Micro
2008-04-01 20:52 . 2008-04-01 20:53    <DIR>    d--------    C:\Programmer\SuperAdBlocker.com
2008-04-01 20:52 . 2008-04-01 20:52    <DIR>    d--------    C:\Documents and Settings\K\Application Data\SuperAdBlocker.com
2008-03-21 15:20 . 2008-03-21 15:22    <DIR>    d--------    C:\Programmer\Invest
2008-03-21 15:20 . 2008-03-21 15:20    249,856    ---------    C:\WINDOWS\Setup1.exe
2008-03-21 15:20 . 2008-03-21 15:20    73,216    --a------    C:\WINDOWS\ST6UNST.EXE

.
((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((  Find3M Report  ))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
.
2008-04-05 23:55    ---------    d-----w    C:\Documents and Settings\All Users.WINDOWS\Application Data\BullGuard
2008-04-01 19:26    ---------    d-----w    C:\Programmer\Google
2008-03-22 16:29    ---------    d-----w    C:\Programmer\SAS
2008-03-21 12:39    ---------    d-----w    C:\Programmer\Java
2008-03-21 12:34    14,152    ----a-w    C:\WINDOWS\system32\lccl.dll
2008-03-21 12:34    14,152    ----a-w    C:\WINDOWS\system32\client_cc.dll
2008-02-21 13:38    946,832    ----a-w    C:\WINDOWS\system32\_ISource30.dll
2008-01-09 22:15    5,032,376    ----a-w    C:\hdmikro.exe
2008-01-09 21:56    172,893,558    ----a-w    C:\jmp7.exe
2005-05-11 22:36    12,288    ----a-w    C:\WINDOWS\Fonts\RandFont.dll
.

(((((((((((((((((((((((((((((((((((((  Reg Loading Points  ))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
.
*Note* empty entries & legit default entries are not shown
REGEDIT4

[HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]
"updateMgr"="c:\Programmer\Adobe\Adobe Acrobat 7.0\Acrobat\AdobeUpdateManager.exe" [2005-08-18 21:49 307200]
"BullGuard"="C:\Programmer\BullGuard Software\BullGuard\bullguard.exe" [2007-10-27 16:05 308552]
"ctfmon.exe"="C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe" [2004-08-27 13:00 15360]
"SUPERAntiSpyware"="C:\Programmer\SUPERAntiSpyware\SUPERAntiSpyware.exe" [2008-02-29 16:03 1481968]

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]
"NvCplDaemon"="C:\WINDOWS\system32\NvCpl.dll" [2006-05-03 20:21 7405568]
"nwiz"="nwiz.exe" [2006-05-03 20:21 1519616 C:\WINDOWS\system32\nwiz.exe]
"SynTPEnh"="C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe" [2005-08-25 16:25 737369]
"SunJavaUpdateSched"="C:\Programmer\Java\jre1.6.0_05\bin\jusched.exe" [2008-02-22 05:25 144784]
"RTHDCPL"="RTHDCPL.EXE" [2006-10-11 19:36 16267776 C:\WINDOWS\RTHDCPL.exe]
"SkyTel"="SkyTel.EXE" [2006-05-16 19:04 2879488 C:\WINDOWS\SkyTel.exe]
"RemoteControl"="C:\Programmer\CyberLink\PowerDVD\PDVDServ.exe" [2005-04-15 17:13 45056]
"NeroFilterCheck"="C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe" [2001-07-09 11:50 155648]
"SMSERIAL"="sm56hlpr.exe" [2005-09-16 15:01 557056 C:\WINDOWS\sm56hlpr.exe]
"BluetoothAuthenticationAgent"="bthprops.cpl" [2004-08-27 13:00 110592 C:\WINDOWS\system32\bthprops.cpl]
"Adobe Reader Speed Launcher"="C:\Programmer\Adobe\Reader 8.0\Reader\Reader_sl.exe" [2007-05-11 03:06 40048]
"Adobe Version Cue CS2"="c:\Programmer\Adobe\Adobe Version Cue CS2\ControlPanel\VersionCueCS2Tray.exe" [2005-04-04 18:58 856064]
"Acrobat Assistant 7.0"="C:\Programmer\Adobe\Adobe Acrobat 7.0\Distillr\Acrotray.exe" [2005-09-24 07:30 483328]
"BullGuard"="C:\Programmer\BullGuard Software\BullGuard\bullguard.exe" [2007-10-27 16:05 308552]
"HP Software Update"="C:\Programmer\Hewlett-Packard\HP Software Update\HPWuSchd2.exe" [2007-03-11 22:34 49152]
"spywarefighterguard"="C:\Programmer\SPYWAREfighter\spftray.exe" [2008-02-21 15:37 115344]

[HKEY_USERS\.DEFAULT\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]
"CTFMON.EXE"="C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE" [2004-08-27 13:00 15360]

C:\Documents and Settings\All Users.WINDOWS\Menuen Start\Programmer\Start\
Adobe Acrobat Speed Launcher.lnk - C:\WINDOWS\Installer\{AC76BA86-1033-0000-7760-000000000002}\SC_Acrobat.exe [2007-06-17 22:12:10 25214]
Adobe Gamma.lnk - C:\Programmer\F‘lles filer\Adobe\Calibration\Adobe Gamma Loader.exe [2005-03-16 19:16:50 113664]
HP Digital Imaging Monitor.lnk - C:\Programmer\Hewlett-Packard\Digital Imaging\bin\hpqtra08.exe [2007-03-11 22:26:24 210520]
HP Image Zone Hurtig start.lnk - C:\Programmer\Hewlett-Packard\Digital Imaging\bin\hpqthb08.exe [2005-05-12 01:49:24 73728]

[hkey_local_machine\software\microsoft\windows\currentversion\explorer\shellexecutehooks]
"{5AE067D3-9AFB-48E0-853A-EBB7F4A000DA}"= C:\Programmer\SUPERAntiSpyware\SASSEH.DLL [2006-12-20 12:55 77824]

[HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\windows nt\currentversion\winlogon\notify\!SASWinLogon]
C:\Programmer\SUPERAntiSpyware\SASWINLO.dll 2007-04-19 12:41 294912 C:\Programmer\SUPERAntiSpyware\SASWINLO.dll

[HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\windows nt\currentversion\drivers32]
"vidc.LEAD"= LCODCCMP.DLL

[HKLM\~\startupfolder\C:^Documents and Settings^All Users.WINDOWS^Menuen Start^Programmer^Start^Gyldendals Røde Ordbøger.lnk]
path=C:\Documents and Settings\All Users.WINDOWS\Menuen Start\Programmer\Start\Gyldendals Røde Ordbøger.lnk
backup=C:\WINDOWS\pss\Gyldendals Røde Ordbøger.lnkCommon Startup

[HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\shared tools\msconfig\startupreg\BrMfcWnd]
C:\Programmer\Brother\Brmfcmon\BrMfcWnd.exe

[HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\shared tools\msconfig\startupreg\IndexSearch]
C:\Programmer\ScanSoft\PaperPort\IndexSearch.exe

[HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\shared tools\msconfig\startupreg\MSMSGS]
--a------ 2004-10-13 18:24 1694208 C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe

[HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\shared tools\msconfig\startupreg\PaperPort PTD]
C:\Programmer\ScanSoft\PaperPort\pptd40nt.exe

[HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\shared tools\msconfig\startupreg\RiskIISetup.exe]
C:\DOWNLO~1\RISKII~1.exe

[HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\shared tools\msconfig\startupreg\SSBkgdUpdate]
C:\Programmer\Fælles filer\Scansoft Shared\SSBkgdUpdate\SSBkgdupdate.exe

[HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\shared tools\msconfig\startupreg\zzzHPSETUP]
D:\Setup.exe

[HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\shared tools\msconfig\services]
"BGRaSvc"=3 (0x3)

[HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\security center]
"AntiVirusDisableNotify"=dword:00000001

[HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\security center\Monitoring\SymantecFirewall]
"DisableMonitoring"=dword:00000001

[HKLM\~\services\sharedaccess\parameters\firewallpolicy\standardprofile]
"EnableFirewall"= 0 (0x0)

[HKLM\~\services\sharedaccess\parameters\firewallpolicy\standardprofile\AuthorizedApplications\List]
"%windir%\\system32\\sessmgr.exe"=
"%windir%\\Network Diagnostic\\xpnetdiag.exe"=
"C:\\Programmer\\Adobe\\Adobe Version Cue CS2\\bin\\VersionCueCS2.exe"=
"C:\\Programmer\\Hewlett-Packard\\Digital Imaging\\bin\\hpqtra08.exe"=
"C:\\Programmer\\Hewlett-Packard\\Digital Imaging\\bin\\hpqste08.exe"=
"C:\\Programmer\\Hewlett-Packard\\Digital Imaging\\bin\\hpofxm08.exe"=
"C:\\Programmer\\Hewlett-Packard\\Digital Imaging\\bin\\hposfx08.exe"=
"C:\\Programmer\\Hewlett-Packard\\Digital Imaging\\bin\\hposid01.exe"=
"C:\\Programmer\\Hewlett-Packard\\Digital Imaging\\bin\\hpqscnvw.exe"=
"C:\\Programmer\\Hewlett-Packard\\Digital Imaging\\bin\\hpqkygrp.exe"=
"C:\\Programmer\\Hewlett-Packard\\Digital Imaging\\bin\\hpfccopy.exe"=
"C:\\Programmer\\Hewlett-Packard\\Digital Imaging\\bin\\hpzwiz01.exe"=
"C:\\Programmer\\Hewlett-Packard\\Digital Imaging\\bin\\hpoews01.exe"=
"C:\\Programmer\\Hewlett-Packard\\Digital Imaging\\bin\\hpqnrs08.exe"=

R1 VFILT;BullGuard Firewall Kernel Driver;C:\Programmer\BullGuard Software\BullGuard\FwEngine\FiltNt.sys [2007-02-05 14:14]
R2 BdFileSpy;BullGuard File Monitor Driver;C:\WINDOWS\system32\drivers\BdFileSpy.sys [2007-10-27 16:05]
R2 BsFileScan;BullGuard File Scan Service;C:\WINDOWS\System32\svchost.exe [2004-08-27 13:00]
R2 BsFwall;BullGuard Firewall Service;C:\WINDOWS\System32\svchost.exe [2004-08-27 13:00]
R2 HPSLPSVC;HP Network Devices Support;C:\WINDOWS\system32\svchost.exe [2004-08-27 13:00]
R3 PROTECT.DLL;BullGuard Firewall Protection Plugin;C:\Programmer\BullGuard Software\BullGuard\FwEngine\Protect.dll [2007-02-05 14:14]
R3 Reconn;BullGuard Email Monitor;C:\Programmer\BullGuard Software\BullGuard\reconn.sys [2007-02-05 14:17]
R3 SpyFighter;SpyFighter Guard Device;C:\Programmer\SPYWAREfighter\spyfighter.sys [2008-02-21 15:38]
R3 SPYWAREfighterRP;SPYWAREfighterRP;"C:\Programmer\SPYWAREfighter\spfprc.exe" [2008-02-21 15:37]
S3 ADBLOCK.DLL;BullGuard Firewall Adware Plugin;C:\Programmer\BullGuard Software\BullGuard\FwEngine\AdBlock.dll []
S3 BrScnUsb;Brother USB Still Image driver;C:\WINDOWS\system32\DRIVERS\BrScnUsb.sys [2004-10-15 12:50]
S3 HTMLFILT.DLL;BullGuard Firewall HTML Plugin;C:\Programmer\BullGuard Software\BullGuard\FwEngine\HtmlFilt.dll []
S3 HTTPFILT.DLL;BullGuard Firewall HTTP Plugin;C:\Programmer\BullGuard Software\BullGuard\FwEngine\HttpFilt.dll []
S4 BGRaSvc;BGRaSvc;"C:\Programmer\BullGuard Software\BullGuard\support\bgrasvc.exe" [2008-03-21 14:34]

[HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\windows nt\currentversion\svchost]
BullGuard    REG_MULTI_SZ      BgMainSvc BsFileScan BsMailProxy
BullGuardFw    REG_MULTI_SZ      BsFwall
HPZ12    REG_MULTI_SZ      Pml Driver HPZ12 Net Driver HPZ12
HPService    REG_MULTI_SZ      HPSLPSVC
hpdevmgmt    REG_MULTI_SZ      hpqcxs08 hpqddsvc

.
**************************************************************************

catchme 0.3.1344 W2K/XP/Vista - rootkit/stealth malware detector by Gmer, http://www.gmer.net
Rootkit scan 2008-04-06 02:07:02
Windows 5.1.2600 Service Pack 2 NTFS

scanning hidden processes ...

scanning hidden autostart entries ...

scanning hidden files ...

scan completed successfully
hidden files: 0

**************************************************************************
.
Completion time: 2008-04-06  2:07:30
ComboFix-quarantined-files.txt  2008-04-06 00:07:18
Pre-Run: 19,257,024,512 byte ledig
Post-Run: 19,246,968,832 byte ledig
.
2008-03-12 12:33:39    --- E O F ---
Avatar billede ianian Nybegynder
06. april 2008 - 03:03 #5
Lige en ekstra observation er, at det se ud til, at der er mindre processer
der kører, det virker som et normalt antal... Dette problem virker somom det er blevet mindre eller måske ligefram udbedret...

Min CPU`en ligger dog stadigvæk og kører med 50% kraft (jobliste, Ydeevne)
eller mere...

Utroligt, hvad laver den mon??? (ellers en 2,0 GHz. Core2duo)

Nå, men der findes nok en løsning...
Avatar billede ianian Nybegynder
13. april 2008 - 13:48 #6
Hej igen...

Problemet med de mange processer er blevet løst, men CPU`en ligger stadig hele tiden og arbejder med mere end 50% (jobliste - ydeevne)og derover, tit 70-80 - uden der er nogle programmer eller adet åbent...

Kan det være en driver/controler- fejl i samarb. mellem de 2 x cpu (core2duo), eller...

Er totalt "lost"... Mine 3 logfiler ligger stadig her, men der er desværre ingen der har svaret...

Håber nogen har svaret på hvorfor det kan være, at min pc(cpu) tonser der udaf
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
13. april 2008 - 16:06 #7
prøv rette kategori..
-
har du spm, el. foreslag til E.. så er det rette kat..
-
prøv evt. i virus...O)

VH.
13. april 2008 - 17:38 #8
<nva>: kører du videre her ? Eller hyr ?
Avatar billede ianian Nybegynder
13. april 2008 - 19:31 #9
Ja, jeg kører videre her, har bare haft lidt svært ved, hvor jeg skulle lægge spm + logs... Og så var der ingen der svarede - så tænkte, at måske havde jeg lagt mit spm. i det forkerte kategori

Hvilket kategori er bedst ???

Men er der nogen der har et forslag...
Avatar billede nva Praktikant
14. april 2008 - 07:55 #10
Loggen er stadig ren, så hvad problemet kan være er jeg ikke lige sikker på.

Hvilke programmer er det der bruger cpu'en ifølge joblisten?

Du kan eventuelt prøve at scanne din harddisk for fejl.
Avatar billede ianian Nybegynder
14. april 2008 - 15:04 #11
Når cpu`en kører med 50% eller der over, er der INGEN programmer der kører, den burde kører med mindre udsving f.eks. 0-10% - cpu`ren er også færdig med alt indlæsning...
Det er det der er underligt... hvorfor den så bruger så meget energi på umiddelbart ingenting...

Har scannet Harddisken med Bullguard (er det det du mener ???), men den fandt intet...

Kan det være en være en driver/controler- fejl - mellem de 2 x cpu (core2duo), hvor den ene cpu ikke starter rigtigt op - eller ???
Avatar billede nva Praktikant
14. april 2008 - 15:28 #12
Jeg mente at du kunne scanne harddisken for fejl. Gå i 'denne computer' - højreklik på drevet og vælg 'egenskaber-funktioner-undersøg' og marker at alle fejl automatisk skal rettes.

Det kan måske også skyldes at et program indexerer dine filer mens cpu'en alligevel er ledig.
Avatar billede ianian Nybegynder
14. april 2008 - 21:47 #13
Hej igen...

Har nu scannet harddisken for fejl (ligesom du beskrev "Gå i 'denne computer' - højreklik på drevet og vælg 'egenskaber-funktioner-undersøg' og marker at alle fejl automatisk skal rettes.)

Men den fandt vist ikke noget, der er ihvertfald ingen ændring...

Men godt bud... Tak...
Avatar billede ianian Nybegynder
23. april 2008 - 13:10 #14
Nå... Jeg prøver, at reformulere spørgsmålet i en andet kategori...

Det er måske derfor ingen skriver!!!

Lukker spørgsmålet her - og fortsætter i ??? (måske nogen har en godt forslag)