Avatar billede herot Novice
02. april 2008 - 11:19 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Problemer med Office2000 sammen med Vista

Jeg har i mange år brugt kalenderen i Office2000 på en pc med XP. Nu har jeg fået ny pc med Vista. Jeg har installeret Office2000 - men når jeg vil bruge kalenderen får jeg først en meddelelse "Outlook er ikke standardprogram til post i øjeblikket".
Når jeg vil skrive noget i kalenderen og gemme det får jeg meddelelsen "Emnet kunne ikke gemmes. Der opstod en fejl under forsøg på at åbne Windows-adressekartoteket. WAB DLL-filen blev ikke fundet"

Hvad er der galt? jeg savner min kalender.
Avatar billede sascha Nybegynder
02. april 2008 - 13:28 #1
Office2000 er ikke helt Vista kompatibel. Købte selv 2003 som kører perfekt
Avatar billede word-hajen Nybegynder
02. april 2008 - 19:12 #2
Du må nok forvente visse problemer, når du vælger at køre en Office 2000 på en Vista-installation.

Jeg fandt dog dette:

http://debat.sol.dk/show.fcgi?category=1&conference=325&posting=1279177

som måske kan hjælpe dig.
Avatar billede herot Novice
02. april 2008 - 20:48 #3
word-hajen - Den henvisning hjalp mig meget - mit problem er løst, så jeg tror det fungerer nu.
Giv et svar og du får point
Avatar billede word-hajen Nybegynder
02. april 2008 - 22:06 #4
Godt at høre :-)