Avatar billede mcpeterc Nybegynder
03. april 2008 - 09:24 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

MVLS. ISO fil hvordan?

Hej.

Jeg har lige fået et login til Microsoft Servicecenter for VolumeLicenser.

Når jeg downloader f.eks. Windows XP, så er det en .exe fil man downloader og ikke en .iso.

Når jeg åbner exe filen så pakker den alle filer ud i destinations folderen, men dem kan jeg ikke bare brænde over på en CD, for så kan man ikke boote på CD'en.

Mit spørgsmål går så på, hvordan jeg kan brænde inholdet på en CD så den bliver bootable?

Mvh Peter
Avatar billede nva Praktikant
03. april 2008 - 09:37 #2
Mig bekendt kan du også lave et bootable image med Nero
Avatar billede nva Praktikant
03. april 2008 - 09:41 #3
Avatar billede mcpeterc Nybegynder
03. april 2008 - 10:00 #4
Avatar billede nva Praktikant
03. april 2008 - 10:05 #5
Du spurgte og fik svar.
Avatar billede mcpeterc Nybegynder
03. april 2008 - 10:53 #6
Måske jeg var for hurtig... M$ siger det ikke kan lade sig gøre, men måske easyiso eller andre programmer kan. Kan du fortæller hvordan? Så får du point