Avatar billede dunderfjert Nybegynder
04. april 2008 - 08:04 Der er 4 kommentarer

Udenlandske domæner.

Kan man oprette domæne navne med hvilket som helst udenlandsk extension man vil ?

Alså kan man oprette fx. eksperten.de eller eksperten.co.uk uden at have adresse i pågældende land.
Avatar billede dasch87 Nybegynder
04. april 2008 - 08:17 #1
Du behøver ikke at have adresse i landet for at eje domænet, du kan evt. se her:
http://www.gratisdns.dk/?side=dkwhoislookup
hvilke domæner som er ledige.
Avatar billede Slettet bruger
04. april 2008 - 08:32 #2
Avatar billede a1a1 Novice
04. april 2008 - 16:17 #3
der er forskel fra land til land (domæne), sverige ville engang have at man havde et firma, ved ikke om de stadig har det sådan...
Avatar billede Slettet bruger
17. juli 2012 - 07:49 #4
var det løsningen