Avatar billede flash_84 Nybegynder
04. april 2008 - 11:33 Der er 1 kommentar

VBA: Hvordan sletter man en User Defined Type

Hej!

Jeg har 3 UDT'er inde i hinanden (UDT1->UDT2->UDT3, hvor UDT1 er første led, og UDT3 er sidste led).

Jeg vil gerne slette UDT3. De er alle oprette som array, og jeg vil slette næsten alt i UDT3. Størrelsen er 170, og det skal reduceres, således at størrelsen er 1. Man kan sige at det skal nulstilles.

Nu har jeg rodet med det i et stykke tid, men kan ikke se hvordan jeg gør det.

Hvordan gør jeg det?

/Flash
Avatar billede flash_84 Nybegynder
04. april 2008 - 12:15 #1
Nå, det lykkedes mig at "nulstille" UDT3 ved at bruge ReDim UDT3(0)...

Der er selvfølgelig stadig point på højkant, hvis der er nogen der kan fortælle mig hvordan man sletter en User Defined Type der er indlejret.

/Flash