Avatar billede htx98i17 Professor
05. april 2008 - 09:48 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

skal der køler til denne processor?

http://computersalg.dk/produkt.html?varenummer=141043&SamleMenuID=22&gruppe=1005&Extended=0&SiteID=1&Show_description=1&serie=&producent=Intel

Skal der køler til denne processor eller er det med?
Det er 5 år siden jeg har samlet computer så jeg er lidt rusten :)
Avatar billede anoz Nybegynder
05. april 2008 - 10:38 #1
Jeg mener helt sikkert, at der er køler med (den hedder "Boxed til sidst!)

mvh
anoz
Avatar billede matcho Nybegynder
05. april 2008 - 12:15 #2
Jo der er køler med, men ikke særlig god og larmer for det meste.
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. april 2008 - 15:21 #3
matcho - køler er ok og larmer faktisk ikke.
Avatar billede anoz Nybegynder
05. april 2008 - 15:38 #4
Enig med John...! Jeg har en E8200 med medfølgende køler, og det er ikke den, der larmer mest i min computer... om det bare er fordi køleren til mit grafikkort, et 8800gt, overdøver den eller om den virkelig er helt stille, er ikke til at sige.

Jeg har dog lige bestilt passive kølere til både processor og grafikkort, så der bliver forhåbentlig snart helt stille - nåh, det var vist nok offtopic fra min side, sorry ;o)

mvh
anoz
Avatar billede htx98i17 Professor
05. april 2008 - 17:09 #5
tak for svar

eller... lig et svar:)
Avatar billede htx98i17 Professor
18. maj 2008 - 14:06 #6
tak for deltagelsen