Avatar billede burzum Nybegynder
05. april 2008 - 14:19 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Video capture program

Hej eksperter :-)

Jeg søger et program, som virker i Vista. Programmet skal kunne gemme det video, jeg får via en BlueTinum konverter-box. Denne box virker fint i XP, men TV Plus, som medfølger, giver en masse problemer i Vista. Jeg kan godt få billede frem, men der kommer en masse fejl og nedlukning er ikke tilgængeligt. Det er meget irriterende.

Boxen overfører både lyd og billede via USB :)

På forhånd tak :-)
Avatar billede justrace Novice
05. april 2008 - 20:05 #1
Har du hentet vista-driver og software?

http://www.bluetinum.net/Downloads.asp
Avatar billede burzum Nybegynder
06. april 2008 - 12:28 #2
Ja, det er forsøgt, desværre med samme fejl :(

Derfor søger jeg nu et nyt/andet program
Avatar billede justrace Novice
06. april 2008 - 12:33 #3
Hvad skal den bruges til, sådan lidt mere præcist end beskrevet i spørgsmålet?
Avatar billede burzum Nybegynder
06. april 2008 - 12:35 #4
Det er sådan et box, hvor man kan sætte antenne eller composite til (f.eks. en VHS eller DVD-afspiller) og på den måde få lyd og billede ind på PC'en. Det er til at tage noget back-up af gamle VHS-bånd :-)
Avatar billede burzum Nybegynder
06. april 2008 - 13:11 #6
Laver desværre stadig samme fejl :(
Avatar billede burzum Nybegynder
09. april 2008 - 20:59 #8
justrace - Jeg søgte nu mere bare et program, det er jo helt åndssvagt at købe et nyt system, hvis man allerede har boxen :-)
Avatar billede justrace Novice
09. april 2008 - 23:33 #9
Det har du ret i, men det var også bare ment som en løsning hvis alt andet glipper.
Avatar billede burzum Nybegynder
27. juni 2008 - 22:25 #10
/lukket