Avatar billede flaben Praktikant
05. april 2008 - 22:25 Der er 3 kommentarer

genetablering af programmer efter systemgenopretning

Jeg har måtte gå tilbage til systemstart, hvorfor der er en del programmer som ikke virker mere, men de findes på c-drevet under back-up mappen. fx VPN, Datacard osv.

Er der nogen mulighed for at få dem til at virke uden at skulle geninstallere dem igen?
Avatar billede nva Praktikant
05. april 2008 - 22:31 #1
Hvis du har brugt systemgendannelse skal programmer der er installeret efter dit systemgendannelsespunkt installeres igen.
Avatar billede flaben Praktikant
05. april 2008 - 22:35 #2
Tak for svaret, men det er ikke systemgendannelse i den forstand. Det er HP gendannelse, hvor den laver en back-up, hvor den copirer hele mappem programmer over i back-up mappen. det er derfra jeg gerne vil have dem til at virke fra.
Avatar billede nva Praktikant
05. april 2008 - 22:41 #3
Jeg kender ikke den backup-funktion, men hvis der ikke findes en tilsvarende restore-funktion, så kan det ikke lade sig gøre, da diverse nøgler i registreringsdatabasen vel mangler.