Avatar billede beste Nybegynder
05. april 2008 - 22:30 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hvad betyder det når der står Frontpage media kit uden licens

Jeg har forgæves søgt efter frontpage, men den er udgået. Jeg kan se der er nogen der  forhandler Frontpage media kit uden licens. Og jeg vil høre om der er nogen der ved , hvad det vil sige.. Jeg har  microsoft office proffessional 2000, men den er uden frontpage. Kan den opgraderes så man kan få frontpage?
Avatar billede Spotgun Seniormester
06. april 2008 - 10:00 #1
Et frontpage medie kit er blot en installations cd med Frontpage på. Der følger ingen licensnøgle med, så den må du have et andet sted fra.
Det er typisk noget der sælges sammen med volume licenser, hvor du køber x-antal licenser via en aftale med Microsoft, og nøjes med at købe et eller to mediekits.

Du skal være ret heldig hvis du kan finde et opgraderings kit til Office 2003, det var den sidste version med Frontpage på. Microsoft har dog erstattet Frontpage nu, med Microsoft Expression Web - det er dog meget længe siden jeg har brugt Frontpage, og jeg har ikke prøvet Expression Web endnu, så jeg kan ikke sige dig om programmerne minder om hinanden.
Avatar billede beste Nybegynder
06. april 2008 - 16:53 #2
Tak for hjælpen. Jeg har prøvet Expression Web, men problemet er den er på Engelsk og det er jeg ikke ret god til desværre.