Avatar billede jchsb Nybegynder
06. april 2008 - 21:28 Der er 6 kommentarer

Hvilket Motherboard skal jeg vælge (Biostar, ASRock eller Asus).

Hejsa jeg skal ha nyt Bundkort.

Jeg har iforvejen en Intel Pentium 4 3.0 GHZ 800 MHZ FSB Dual-Core Processor og et Sapphire ATI Radeon x700pro (GDDR3 ram) Hybrid grafik kort.

Jeg har kikket på 3 af de følgende bundkort og vil ha lidt ekspert hjælp inden jeg køber et.

det er i lowprise enden idet jeg ikke går efter det tynge grej ;)

Men her er en link til dem jeg har kikket på.

http://www.edbpriser.dk/Products/Compare.asp?Similar=true&Products=375247&Products=406807&Products=398199

Hvadfor et af de 3 vil køre best med det jeg i forvejen har.

Eller vil i foreslå et helt andet er jeg ikke afvigende.
Avatar billede jchsb Nybegynder
06. april 2008 - 22:42 #1
??? er det, det rigtige forum jeg er i ang. hardware spørgsmålene ??? eller skal jeg over i et andet ???
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. april 2008 - 20:17 #2
Korrekt kategori ville nok være http://www.eksperten.dk/spm/Hardware/PC

Jeg ville vælge Asus til hver en tid pga. den noget højere kvalitet i forhold til de 2 andre mærker du nævner. Du kunne også overveje MSI bundkort!
Avatar billede enya Nybegynder
08. april 2008 - 04:42 #3
>john_stigers: Det er faktisk oprettet her også: http://www.eksperten.dk/spm/826896
>jchsb: Du skal lukke det ene af dem, da 2 ens spørgsmål ikke er tilladt iflg. E's regler.. Mvh. enya
Avatar billede jchsb Nybegynder
08. april 2008 - 22:41 #4
Denne tråd er LUKKET..................
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. april 2008 - 22:45 #5
Det er ikke nok at skrive den er lukket ...

Lav et svar og accepter eget svar!
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. maj 2008 - 17:39 #6
Kommentar: john_stigers

?