Avatar billede aros Nybegynder
07. april 2008 - 07:45 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Apple Quicktime Install: QT32.exe programfejl

Hejsa

Har lige været i gang med at geninstallere min fars computer, nu er den begyndt at komme med ovenstående fejl, den skriver også: Instruktionen ved 0x7c91142e referede hukommelse ved 0x00000020. Hukommelsen kunne ikke read

Hvad betyder dette og hvordan får vi det rettet? Vi har slet ikke haft fat i quicktime (så vidt jeg ved).
Avatar billede steffansteffan Nybegynder
07. april 2008 - 22:40 #1
1. Har du prøvet og brugt system gendannelse.
2. Prøvet og fjerne Apple Quicktime.

Lige efter geninstalling, kørte den så ikke fint nok, hvis ja, brug systemgendannelse til og komme tilbage til dette tidspunkt.
Avatar billede killer_bee Nybegynder
08. april 2008 - 16:31 #2
tænkte bare om det kan være en forkert version af programmet du installere?... tallet 32 kunne antyde at det er en 32 bit program du installerer, men hvis du har en 64 but windows på kan det give fejl - burde ikke da 32 bit skal kunne køre men shit happens...
Avatar billede aros Nybegynder
08. april 2008 - 20:02 #3
steffansteffan>> det virkede, smid et svar

Killer_bee>> det er en 32 bit udgave af windows
Avatar billede steffansteffan Nybegynder
08. april 2008 - 23:17 #4
Det var godt, glad for at kunne hjælpe. :)
Avatar billede aros Nybegynder
25. juni 2008 - 17:58 #5
sorry for den lange svartid :)