Avatar billede ponti Nybegynder
07. april 2008 - 13:26 Der er 3 kommentarer

Synology 107opsætning sammen med firewall osv

Jeg er lidt ude på dybt vand her. Jeg vil gerne tilgå min Synology 107 fra web. har Linksys WRT54GS router.
Sprgsm. 1: Skal der både åbnes porte på routeren og i XP firewall (samme porte)?

Kan man nå DiskStation webinterface udefra på adressen http://192.168.1.102:5000/?

Ell. er det kun via FTP man har adgang til filerne på serveren, ell. er det begge dele.

Jeg har domæne på one.com, hvor jeg bruger deres DNS der får jeg kun fat i synologyens webmappe til upload af hjemme sider.

Håber der er nogen som kan hjælpe mig lidt, inden jeg løber tør for ram i mit hoved..:-)
Avatar billede morild Nybegynder
18. april 2008 - 08:41 #1
Er ved at købe DS207 og ville bare følge svaret her...
Avatar billede ponti Nybegynder
18. april 2008 - 10:33 #2
Har fundet ud af det. ex via dns:  test.synology.dk skal webforwardes til din egen ip adresse 87.xxx.xxx.xx. den finder du på myip.dk i routeren skal så stå, hvilke porte der skal åbnes ex 20 - 5000, osv og at disse skal åbnes til ip 192.xxx.xxx.xx Synologyens adresse.
Avatar billede kreidler_driver Nybegynder
25. juni 2008 - 23:52 #3
Hej

Har du fundet en løsning på dit problem, jeg har selv en DS107+ og har adgang.

VH
Kreidler driver