Avatar billede france Novice
08. april 2008 - 12:21 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Input / forms

Hej.

I et standart html dokument har jeg en klassisk form, hvor mine brugere skal indtaste hhv et brugernavn og et password for at komme til et lukket område.

Nu skal jeg have lave denne funktion i Flash - og jeg er lidt på bar bund.

I mit html dokument har jeg følgende info...
<form action='http://sms.smssolutions.dk/?' method='post' name='logon'>

<input type='hidden' name='usersystem' value='logon'>

Feltet til brugernavn:
<input name='lname' type='text'>

Feltet til password:
<input name='lpass' type='password'>

Og dertil skal der så også være en login-knap.

Nogen der kan hjælpe med at lave dette?

Tak :)
Avatar billede w13 Novice
08. april 2008 - 12:25 #1
Har du indsat de komponenter, som Flash tilbyder, dvs. textfelteterne og knappen?
Avatar billede w13 Novice
08. april 2008 - 12:26 #2
*Tekstfelterne
Avatar billede france Novice
08. april 2008 - 12:30 #3
Hey...
Jeg kan godt lave tekstfelterne og knappen - den strander ved at jeg ikke ved hvor og hvordan jeg tilføjer de "koder" som der skal tilknyttes...
Avatar billede w13 Novice
08. april 2008 - 12:34 #4
Og hvilke koder er det? :)
Avatar billede france Novice
08. april 2008 - 12:35 #5
jamen det er alle de ting som feks. <form action='http://mitdomæne.dk/?' method='post' name='logon'>... osv. osv.
Avatar billede france Novice
08. april 2008 - 18:06 #6
Kan/vil du hjælpe mig ?
Avatar billede france Novice
12. april 2008 - 13:00 #7
Ingen gider hjælpe... jeg lukker spørgsmålet igen... :(