Avatar billede yalcinkaya Nybegynder
09. april 2008 - 12:16 Der er 2 kommentarer

html mand søges

Hejsa!

Jeg leder efter en der kan programmere i html og hermed hjælpe med opsætning af en myspace profil til et dansk upcoming band, og siden hen en almindelig hjemmeside. send e-mail eller tlf. nr. hvis I vil drøfte det yderligere.
Avatar billede gurly Praktikant
09. april 2008 - 13:25 #1
du må kun have samme spørgsmål åbent et sted
http://www.eksperten.dk/spm/827120
så smid svar selv her og accepter derefter dit ejet svar, så får du dine point tilbage
Avatar billede computerlab Nybegynder
30. oktober 2008 - 20:48 #2
Du kan se referencer på min hjemmeside, samt kontakte mig via kontaktformularen på denne.

Mvh
Brian Jørgensen
www.ComputerLab.dk