Avatar billede yalcinkaya Nybegynder
09. april 2008 - 12:17 Der er 5 kommentarer

html til hjemmeside produktion

Hejsa!

Jeg leder efter en der kan programmere i html og hermed hjælpe med opsætning af en myspace profil til et dansk upcoming band, og siden hen en almindelig hjemmeside. send e-mail eller tlf. nr. hvis I vil drøfte det yderligere.
Avatar billede jdf Nybegynder
09. april 2008 - 23:14 #1
Hej, du må gerne kontakte mig på jdf2@mailme.dk, så kan vi drøfte nærmere.

mvh jdf.
Avatar billede stephanryer Nybegynder
21. april 2008 - 10:21 #2
Du er også velkommen til at kontakte mig på stephan (a) smootech . dk

MVH Stephan, Smootech
Avatar billede janne123 Nybegynder
21. juni 2008 - 12:48 #3
Kan man ikke bruge Stones Webwiter til dette formål? Det kan hentes gratis til privat ikke-kommercielt formål på www.stoneware.dk ( eller .com).

Det er en hammernem html-editor, der næsten fungerer som Microsoft Word... :-)
Avatar billede danco Nybegynder
24. august 2008 - 12:49 #4
Hejsa,

du skal være meget velkommen til at kontakte mig på mit website,

Danco.dk

:)

ser frem til at høre fra dig.
Avatar billede computerlab Nybegynder
29. september 2008 - 16:13 #5
Hvis du ikke har fundet en løsning, skal du være velkommen at kontakte mig.

Mvh

Brian Jørgensen

ComputerLab
Data & Design

www.ComputerLab.dk