Avatar billede marsk Nybegynder
10. april 2008 - 16:00 Der er 1 kommentar og
1 løsning

vista får tildelt ODBC via 2008 domain controller

vi er igang med test af Vista
det går godt og overskueligt nu når det meste kan sættes op i GPO'en - do kan jeg ikke får Data Sources(ODBC) til at blive tildelt

nogen der har fået det til at virke?

jeg har testet det meste -> ny, import af user dns/system dns, create, update, replace, tilføjet extra attributes som f.eks Databace

i eventloggen på vista klienten kommer denne warning:

The user '[dns name]' preference item in the 'VistaUser-Settings {[reg Unike ID]}' Group Policy object did not apply because it failed with error code '0x80070057 The parameter is incorrect.' This error was suppressed.

håber der er nogen der kan hjælpe

ps - ved got at den skal stå under windows 2008 server - men når den ik findes er vista nok næst best bud
Avatar billede marsk Nybegynder
25. august 2008 - 14:01 #1
hp + microsoft er sat på sagen....
Avatar billede marsk Nybegynder
02. oktober 2008 - 14:02 #2
lukker