Avatar billede dolphin Nybegynder
11. april 2008 - 19:15 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

1 ipod der skal synkoneres med to forskellige PC'er

Jeg har en ipod classic 80 GB og jeg ønsker at kunne synkonnere den med min PC'er hjemme og når jeg er på job med den PC'er jeg har på arbejdet!

Er der nogle af Jer eksperter der ved hvordan det kan lade sig gøre (Apple giver ikke support til et svar - de siger at det ikke kan lade sig gøre!)

Det må da kunne lade sig gøre - og jeg ønsker ikke at lave en back up hver dag  - det er Apples svar - det er for dumt !

Jeg ønsker bare at kunne hente Podcast hjemme og på arbejdet i dag- timerne
Avatar billede bobdylan Nybegynder
12. april 2008 - 11:31 #1
Du skal nok bruge nogle alternativer til iTunes. Prøv feks Anapod fra redchairsoftware.com, som giver adgang til at flytte musik til og fra din iPod via Windows Stifinder med simpel "træk og slip".

Venlig hilsen
Marc
podhead.dk
Avatar billede dolphin Nybegynder
12. april 2008 - 13:48 #2
Tak for dit svar jeg vil lige afprøve det først - har du andre forslag ?
Avatar billede bobdylan Nybegynder
12. april 2008 - 21:47 #3
Jeg har ikke prøvet andre programmer end Anapod og iTunes. Med Anapod kan du godt stadig bruge iTunes på den ene maskine (feks hjemme) og så overføre nye podcast med Anapod, når du er på arbejdet. Når du kommer hjem vil de ekstra filer godt nok blive slettet af iTunes, men hvis du abonnerer på de samme podcast derhjemme også, så kommer de jo ud på din iPod igen via iTunes.
- Marc
Avatar billede dolphin Nybegynder
13. april 2008 - 00:47 #4
Jeg takker for dit svar - Har ikke prøvet anapod endnu - det må vente til mandag - tak for hjælpen
Avatar billede dolphin Nybegynder
13. april 2008 - 00:50 #5
Hvordan giver jeg dig mine point ? - jeg kan ikke hitte ud af det!
Avatar billede bobdylan Nybegynder
13. april 2008 - 11:03 #6
Jeg vil tro, at du skal godkende mit svar.
Avatar billede dolphin Nybegynder
30. marts 2009 - 01:00 #7
Jeg har prøvet Mediamomkey og det program virker på to maskiner og en ipod
Avatar billede andreas_og_far Praktikant
03. april 2009 - 17:57 #8
Hvordan virkede Anapod ???