Avatar billede landhj Nybegynder
11. april 2008 - 22:16 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

cursor er forsvundet

cursoren er pludselig forsvundet.Jeg prøvede at gendanne systemet til dagen før den forsvandt og det virkede , men så lod jeg pc'en stå tændt natten over og på samme måde var den væk igen. Er der nogen der ved hvad det skyldes????
Mvh.
Krog
Avatar billede nva Praktikant
11. april 2008 - 22:37 #1
Måske virus? Du kan jo prøve denne vejledning for alle tilfældes skyld http://www.eksperten.dk/artikler/1123
Avatar billede landhj Nybegynder
12. april 2008 - 22:09 #2
er det samme procedure , hvis det er vista styre program??
Avatar billede nva Praktikant
12. april 2008 - 22:11 #3
Nej, jeg mener ikke det dur til Vista.
Avatar billede nva Praktikant
12. april 2008 - 22:11 #4
Men du kan lave loggen med HiJackThis og lægge den herind.
Avatar billede nva Praktikant
13. april 2008 - 14:54 #5
Prøv bare at følge vejledningen http://www.eksperten.dk/artikler/1123 - det ser ud til at de nævnte programmer skulle virke til alle versioner af windows efterhånden.
Avatar billede landhj Nybegynder
29. maj 2008 - 20:11 #6
Hej igen , har været borte et stykke tid, så jeg fik ikke afprøvet din vejledning og syntes det virkede uoverskuligt med min viden om pc , så jeg fik en kammerat til at ordne den for mig.Men ellers tak for din ulejlighed. Så du fortjener points og hvordan er det lige man aflevere de points??
Avatar billede nva Praktikant
30. maj 2008 - 07:53 #7
Man kan kun give point til 'svar' og ikke til 'kommentarer', men læg selv et svar og accepter det, så beholder du selv point.
Avatar billede landhj Nybegynder
01. juni 2008 - 07:53 #8
ok