Avatar billede intelligentle Nybegynder
15. april 2008 - 08:20 Der er 1 kommentar

PC skal på nettet via 2 x D-Link wireless routers

Hej,
Her er mit netværk:

Jeg har to PC, 1 netværksprinter og 2 x D-Link 624 wireless routers.

Kontor:
2 x PC
1 x netværksprinter (kablet ethernet)
1 x D-Link 624  wireless router (sekundær router)

Soveværelse:
1 x D-Link 624 wireless router (primær router)

Ønskes:
At kunne komme på internettet samtidig med jeg kan bruge printeren via netværket.

Der er kun mulighed for trådløs forbindelse mellem de to routers på henholdsvis kontor og i soveværelset, da kabling ikke ønskes.

Hvordan gør man dette.

Skal jeg vælge dynamisk IP på den sekundære router og DNS og fortælle den at det er den primære router der tildeler IP-adresse...

hmmm...

Hjælp
Avatar billede intelligentle Nybegynder
15. april 2008 - 08:22 #1
...for resten, hvis ikke det er åbenlyst ud fra min forklaring ovenfor:

Printeren ønskes koblet med kabel til den sekundære router
2 x PC ønskes koblet trådløst, på den ene eller den anden router. Bare der er samtidig adgang til printeren.