Avatar billede dril Nybegynder
16. april 2008 - 12:07 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Outlook fejl ved kalendere Informationslageret kunne ikke åbnes

Kører outlook op mod en exchange server.

Fejlen 'Informationslageret kunne ikke åbnes' kommer når jeg prøver at tilføje nye kalendere ud over et vist antal ca. 70-80, der er tilføjet af et eksternt program.

Efter sletning af alle kalendere og en genstart af Oulook (og luk af det eksterne program) får man stadig den samme fejl, når man prøver at tilføje andre kalendere end de 70-80 fra før.

En genstart af pc'en muliggør tilføjelse af de kalendere, som man før ikke kunne tilføje.

Nogen der har oplevet dette problem før, og har en ide om noget man kan gøre i outlook???

Det tyder jo på, det er det eksterne programs problem, men det kan jeg ikke indstille / rode med.
Avatar billede Slettet bruger
16. april 2008 - 13:25 #1
jeg har haft 1000 kalendere på en gang, uden problemer, hvor stor er din pst fil?
Avatar billede dril Nybegynder
16. april 2008 - 13:35 #2
Bruger ikke pst filer - kører direkte på exchange serveren.
Avatar billede Slettet bruger
16. april 2008 - 13:54 #3
ok, hvor stor er .edb filen så
Avatar billede dril Nybegynder
24. juni 2010 - 19:55 #4
lukkes