Avatar billede mc.lucifer Praktikant
18. april 2008 - 20:09 Der er 3 kommentarer

Php5 på iis7

Jeg er ved at gå meget meget ud af mit gode skind, er der en der kan hjælpe mig med at instalere php5 på en windows vista buisness maskine med IIS7
jeg strander ved noget med moduler
Avatar billede antiguasailor Nybegynder
18. april 2008 - 21:23 #1
Jeg opgav PHP på Vista og IIS7. Download XAMPP gratis (http://www.apachefriends.org/en/xampp.html) og kør under Apache. Downloaden for Windows indeholder Apache, PHP5, MySQL m.m. og installerer automatisk på Vista
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
19. april 2008 - 07:54 #2
det kunne være en ide, men jeg vil meget nødigt undvære iis, måske bliver det slutningen på problemet, men lige nu leder jeg lidt videre på google, men tak for at du gad kigge forbi mit spørgsmål.