Avatar billede malou666 Praktikant
19. april 2008 - 13:59 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke importere pst-fil. Manglende adgangstilladelse.

Hej Alle,

Er skiftet til Vista ;) Gemte bl.a. min outlook.pst fil for at kunne importere den i min nye installation. MEN, nu kan jeg ikke det. Det siger at jeg ikke har den nødvendige adgangstilladelse... Hmmm så nu er jeg lidt på måsen... Hvordan kan jeg få det? Eller er der en anden måde at for alle mine mail og kontakter ud af den fil?
Det er office 2007 på en virtuel maskine (XP). Er det mon det der er problemet... hmmm
håber på svar snart da jeg virkelig har brug for at komme til de mails igen..

Mvh M
Avatar billede vejmand Juniormester
19. april 2008 - 14:05 #1
Avatar billede malou666 Praktikant
25. juni 2008 - 21:45 #2
Det kunne jeg ihvertfald... Skynd dig at lave et svar så du kan få dine point;)
Avatar billede vejmand Juniormester
25. juni 2008 - 21:46 #3
Kommer lige her.  :-)