Avatar billede tjekdenne Nybegynder
20. april 2008 - 14:51 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

outlook 2003 dk - HTML eller Word-editor

Hvilke fordele og ulemper der egentlig ved at vælge fx word frem for HTML i outlookprogrammet som editior?
Avatar billede word-hajen Nybegynder
20. april 2008 - 15:34 #1
Gør dig selv en tjeneste og lad være med at bruge Word som e-mail-editor. Det er desværre en del, som kan skabe forholdsvis mange (og mærkelige) problemer. Den er i øvrigt "strikket" fuldstændig om i Office 2007.

"Fordelen" ved at bruge Word som e-mail-editor skulle være, at du kan lave en slags tekstbehandling i dine mails - har du reelt behov for det? Hvis ikke, så lad være.
Avatar billede tjekdenne Nybegynder
20. april 2008 - 19:39 #2
Hvad kunne de mange og mærkelige problemer fx være?
Avatar billede word-hajen Nybegynder
20. april 2008 - 20:33 #3
Har med vilje altid slået det fra, fordi jeg ikke gider de "sjove" problemer. Men hører rundt omkring fra forskellige virksomheder sjove ting, som ikke opstår, hvis de ikke bruger Word som e-mail-editor. Måske får du problemer, måske gør du ikke. Men oplever du noget mærkeligt (det kan også være i Word; behøver ikke at være i Outlook), så prøv lige at slå det fra, luk begge programmer (Word og Outlook). Start igen og se så, om det opstår på ny.
Avatar billede tjekdenne Nybegynder
20. april 2008 - 21:35 #4
Okay, jeg lader spørgsmålet hænge lidt, kan være andre kommer med noget mere specifikt
Avatar billede tjekdenne Nybegynder
01. maj 2008 - 12:04 #5
. . . .
Avatar billede tjekdenne Nybegynder
10. maj 2008 - 22:58 #6
ikke flere ting omkring emnet?
Avatar billede tjekdenne Nybegynder
04. juni 2008 - 21:49 #7
...