Avatar billede maria.cand Nybegynder
21. april 2008 - 13:12 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Mindre portal løsning

Jeg søger en udvikler som kunne tænke sig at udvikle en shopping portal for eksklusive butikker i Oslo.

Opgaven uddybes på mail.

Der skal blandt andet laves følgende.

Design

Funktionalitet:

Banner/annoncering
Kalender/events
Udsendelse af nyhedsbreve
3 typer bruger
Formular for registering af brugere
etc. etc.

Spændende projekt.
Avatar billede maria.cand Nybegynder
21. april 2008 - 13:13 #1
Ps. der skal ikke oprettes en butik - det er en stor søge side for mærkevare butikker og deres målgruppe.
Avatar billede futuredesign Nybegynder
21. april 2008 - 14:11 #2
Hej Maria

Helt sikkert et spændende projekt, som jeg meget gerne vil høre mere om. Jeg arbejde fuldtid med design og udvikling af hjemmesider.

Hilsen Mads
mads@futuredesign.dk
http://www.futuredesign.dk  (Se nogle af mine andre projekter under Referencer)
Avatar billede Slettet bruger
21. april 2008 - 14:32 #3
Hej Maria

Det lyder helt sikkert som en spændende opgave og vi vil da også meget gerne høre mere om idéen og opgaven.

Du kan se lidt mere om os på www.device.dk, vi er et lille webbureau der spænder bredt. Du kan også sagtens skrive en mail til mig på osj@device.dk og så kan jeg fremsende flere referencer osv.

Venlig hilsen
Ole Jørgensen
Avatar billede maria.cand Nybegynder
21. april 2008 - 14:50 #4
Jeg vil sende info til jer begge to. MEn da det skal betales af egen lomme indtil at der kommer sponsere er det en lav budget projekt :-)

Maria
Avatar billede mywebcreations Nybegynder
21. april 2008 - 15:29 #5
Hej Maria, vi vil også meget gerne byde ind på projektet, da vi har meget gode erfaringer i portaler såvel små som store.

Med venlig hilsen
Kim Hau
www.mwc.vn
email tkhau@mwc.vn
Avatar billede bauerdata Nybegynder
21. april 2008 - 15:51 #6
www.plone.org
www.bauerdata.dk
Gratis open source CMS
Avatar billede Slettet bruger
22. april 2008 - 17:36 #7
Hej Maria,

Jeg vil da også gerne høre mere om dit projekt, og gerne give et bud på opgaven.
Send mig en mail på mail@cypermann.dk

Glæder mig til at høre fra dig.
Mvh
Mads
Avatar billede maria.cand Nybegynder
23. april 2008 - 08:25 #8
Så erd er sendt mail:-)
Avatar billede phoinx Nybegynder
23. april 2008 - 20:45 #9
Hej Maria :)

Jeg kunne godt være interesseret i dit projekt.

Ligesom de andre kunne jeg også godt tænke mig en uddybning af projektet og derefter kommer med et tilbud :)

Min mail er phoinx(at)phoinx.net

Håber på svar hurtigst muligt

Hilsen
Niels :)
Avatar billede lesp Nybegynder
13. juni 2008 - 13:15 #10
Hej Maria.

Vi kunne godt være interresserede i dit projekt.
Kontakt mig ydeligere på: dvddaver(at)hotmail.com

Mvh Davod
Avatar billede maria.cand Nybegynder
02. april 2011 - 10:57 #11
Lukker