Avatar billede andersbro Nybegynder
22. april 2008 - 23:11 Der er 3 kommentarer

Html-link i tekstfelt hopper ved hover

Jeg har et tekstfelt med dynamisk loadet tekst, hvor nogle (ikke alle) af links'ene "hopper" lidt til højre ved rollover - ikke så flot. Jeg synes, at jeg har set det før på andre sites, så det er vel et generelt problem. Fonten er embedded.

Er der nogen, der har et bud på en løsning?

Tak
>> anders
Avatar billede andersbro Nybegynder
22. april 2008 - 23:16 #1
Nå, jeg fandt selv et svar, tror jeg.
I hvert fald ser det fint ud når jeg sætter følgende for tekstfeltet:
gridFitType = "pixel";

Jeg havde før:
gridFitType = "subpixel";

Kan det passe at det er løsningen?
Avatar billede w13 Novice
23. april 2008 - 08:07 #2
Ja. Husk at oprette et svar og acceptere det, så spørgsmålet lukkes og du får pointene igen.
Avatar billede andersbro Nybegynder
23. april 2008 - 09:55 #3
Svar