Avatar billede kasper2610 Nybegynder
24. april 2008 - 15:34 Der er 2 kommentarer

Altså hvordan

Hvordan kan jeg lave dedi ? Jeg kan slet ikke finde ud af hvordan man gør, andre kan ikke komme ind :/ HJÆÆÆLP :P
Avatar billede jokkejensen Novice
24. april 2008 - 16:12 #1
Du vil gerne have en dedikeret server ? - som dine venner skal kunne logge ind på...

Kunne vi måske nærme os lidt, angående hvad det er for en type server, og hvad du egentligt har forsøgt på ? - ikke alle af os læser tanker.
Avatar billede mash Mester
24. april 2008 - 16:19 #2
hehe ja flere oplysninger ville være rart, men uanset hvadfor en server du vil køre så skal du opfylde følgene:

Fast ip
server port(e) skal routes igemmen router/modem/firewall