Avatar billede j3ppah Novice
25. april 2008 - 11:33 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Blå kontaktlinser, dailys.

dav dav eksåperter...
jeg står i den situation jeg skal på ferie til bulgarien med nogle gutter her til sommer.
og vi har besluttet os for at vi skal have blå kontaktlinser uden styrke :D...
det skal være en rigtig flot lysserblå, og det SKAL være sådan nogle endags linser, da de sikker bliver væk...

Nogen der kan linke DIRREKTE til et sted hvor de har farven og til billige penge...
Avatar billede darrich Novice
25. april 2008 - 12:45 #1
Avatar billede j3ppah Novice
25. april 2008 - 13:19 #2
Det skal være endags linser som der står...

har fundet nogle hvor du får 30 endags linser til 200 kr eller sådan noget, men bare ikke i rigtig farve
Avatar billede tronic1 Nybegynder
26. april 2008 - 19:34 #3
http://www.shopping4net.dk/
Ved ikke hvad priserne er, men det er der jeg køber mine endagslinser - sparer 33 % iforhold til synoptik...
Avatar billede j3ppah Novice
29. april 2008 - 10:31 #4
igen, ville gerne have et dirrekte link... til et eller andet sted med billige, og som er aqua blå eller lignende....
Avatar billede j3ppah Novice
29. april 2008 - 10:59 #6
ole_madsen, træls der ikke  er billede... men bare smid et svar ;)...
tror sku bare det bliver dem jeg køber.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
29. april 2008 - 11:13 #7
Jeg tror du kan finde farvebilleder her: http://www.contactlenses-onsale.com/freshlook.htm
Avatar billede ole_madsen Ekspert
29. april 2008 - 11:13 #8
Og svaret... :-)
Avatar billede j3ppah Novice
29. april 2008 - 11:16 #9
ammen du jo en skat :D.. jeg siger tak!
Avatar billede Magic4eyes Novice
24. august 2015 - 13:55 #10
her er også et stort udvalg
http://www.magic4eyes.dk/3-blaa-kontaktlinser