Avatar billede mash Mester
26. april 2008 - 18:42 Der er 1 løsning

Div. fejlmeldinger når jeg roder med et simpelt php cms system

Jeg har rodet mig ud i at lave en hjemme side for en ven, har fået et php cms system som jeg har oploaded til en testmappe.

jeg har xammp(webserver) til at køre på min locale maskine, der virker alt fint, men når jeg oploader det til webhotel og prøver at ændre eks. text via admin modulet får jeg disse fejl:

Notice: Undefined index: sName in /usr/home/web/web214990/testside/core/categories-admin.php on line 12

Notice: Undefined index: sShortDescription in /usr/home/web/web214990/testside/core/categories-admin.php on line 13

Notice: Undefined index: sFullDescription in /usr/home/web/web214990/testside/core/categories-admin.php on line 14

Notice: Undefined index: iParent in /usr/home/web/web214990/testside/core/categories-ff.php on line 47

Notice: Undefined index: iParent in /usr/home/web/web214990/testside/core/categories-ff.php on line 75

Warning: fopen(db/categories.php) [function.fopen]: failed to open stream: Permission denied in /usr/home/web/web214990/testside/libraries/FlatFiles.php on line 83

Warning: fwrite(): supplied argument is not a valid stream resource in /usr/home/web/web214990/testside/libraries/FlatFiles.php on line 231

Warning: fclose(): supplied argument is not a valid stream resource in /usr/home/web/web214990/testside/libraries/FlatFiles.php on line 98

Siden vises fint det er kun admin tingen som fejler

ps. jeg ved ikke det store om php.
Avatar billede mash Mester
26. april 2008 - 18:58 #1
hehe har luret den ,CHMOD nogle filer til 777