Avatar billede futurefreak Nybegynder
26. april 2008 - 21:40 Der er 1 kommentar

Flash galleri ønskes mod betaling.

Vores lokale håndboldklub har brug for en bedre måde at fremvise deres billeder fra forskelle arrangementer osv.

(Se bla. fotogalleriet i menuen på www.isore.dk)

Lige nu bruger vi Irfan Vievs galleri funktion som genere html filer. Men det er langsomt og ikke særligt dynamisk. Plus det kræver kendskab til programmet ovs.

Vi ønsker et galleri magen til http://www.stegmann.dk/mikkel/porta/demo/mies_simpleviewer/

Men uden "reklamer" og med mulighed for at indsætte flere gallerier på alm. php side.

Vi vil høre hvad det ville koste at få lavet et flash galleri som kan følgende:

1. selv genere et galleri og navn ved oprettelse af en mappe med jpeg billeder evt. via en <form>
2. en index side hvor alle gallerier som er lavet står på - inddelt i kategorier
2. lave ca. 9 thumps og et stort billede på den anden side
3. have pile frem og tilbage samt en retur til forside knap
4. navngive galleriet
5. hvert galleri skal kunne sættes ind i en <table></table> på en php side
  dvs. at der skal kunne laves andet på siden
6. have over 200 billeder i en mappe
7. beskyttes mod uautoriseret brug

Måske sagt på en anden måde:

Via FTP oploader vi billeder til en "flashgallerimappe" og hvor vi selv opretter en ny mappe ved navn "XZY" på serveren.
Nu skal flash programmet så automatisk forstå at der skal laves et galleri med biller fra den nye mappe "XZY".
Vha. en formside som er password beskyttet, så kan man navngive det galleri som generes fra mappen "XZY".

Vi kan nu vha. et script hente dette galleri ved navn XXX fra mappen "XZY".

Denne side hvor thumbsbillederne og det store billede generes skal så kunne sættes ind i en eksiterende php side.

Ligeså må der gerne generes en samlet galleri oversigt side hvor navne på gallerierne er klikbare.

Håber I kan se/forstå hvad det er jeg mener.
Tilbud ønskes tilsendt til: co-admin_SNABELA_isore.dk

Da vi taler om en frivillig lokal klub, er midlerne begrænset, men vi vil gerne betale for den rigtige løsning.
Betalingsbetingelse: Kun efter "nocure-nopay"! (Vi har betalt for ydelser før uden at få noget for det)

Mvh
L-N
Avatar billede rosenberg Nybegynder
07. maj 2008 - 10:28 #1
måske et dumt svar men tjeck lige dette site ud:
http://www.flashden.net/

gode og billige flash apps