Avatar billede jesper2003 Nybegynder
28. april 2008 - 14:47 Der er 10 kommentarer

GA-X48T-DQ6 Crazy Cool hvordan ser din ud?

Hej folkens jeg har lige fået byttet mit GA-X48T-DQ6 der var defekt til et nyt men nu ser crazy coolen ander ledes ud bag på. Hvordan ser jeres ud og hvor er den købt? og hvad REV er den?

Min ser såadn ud før https://home.comcast.net/~captain-is-retired/giga/cc1.jpg

sådan ser den ud nu http://www.pics-clunk.org.uk//ga_x48t_dq6/mobo/crazynb.jpg

Er der nogen der ved hvad meningen med at gøre det mindre er?
Avatar billede jacotex Nybegynder
28. april 2008 - 17:53 #1
Hej Jesper

Min ser sådan ud http://www.uploadgeek.com/uploads456/0/Billede100.jpg
(Aldrig været brugt)

Den er købt hos Computersalg.dk
og har REV nr 1.1 (nyeste)

så vær du glad for den :)

//Jacotex
Avatar billede jesper2003 Nybegynder
28. april 2008 - 21:05 #2
Okay heh synes bare det er underligt at jeg har haft en der ser anderledes ud ;)

Virker dit bundkort som det skal? Har nemlig haft problemer med mit da den tænder og slukker 5-10 sekunder efter den er blevet tændt. Men får en ny strømforsygning imorgen så må vi se om det er der problemet er :)
Avatar billede jacotex Nybegynder
28. april 2008 - 21:47 #3
nope har ikke brugt det endnu :S får min cpu + psu hjem imorgen (håber jeg på) så må jeg prøve ;B

Hvis det du mener med den slukker .. altså du tænder så slukker den og så tænder den igen ?
Avatar billede jesper2003 Nybegynder
28. april 2008 - 22:52 #4
Okay ;)

Ja alser når jeg tænder den går der 5-10 sekunder så slukker den også går der igen 5-10 sekunder så tænder den selv igen og sådan kan den bare stå i en evighed til jeg trækker stikket ud. Men håber det er strømforsygningen den er gal med.. Men får vi at se imorgen :D lad mig endelig høre fra dig når du får dit op at køre :)

hvilken CPU skal du ha i?
Avatar billede jesper2003 Nybegynder
28. april 2008 - 22:52 #5
Har selv en Q9450 ;)
Avatar billede jacotex Nybegynder
28. april 2008 - 23:06 #6
regner med at en E8400 kommer ;b, Q9450 er der ALT for lang vente tid på ;b
(har ventet 2 uger på E8400)
Avatar billede jesper2003 Nybegynder
29. april 2008 - 08:27 #7
hehe ja det har du ret i ventede os i et par måneder på Q9450 købte den i OEM version gad ikke vente på BOX versionen :)

E8400 skulle vidst os være en ret fornuftig CPU ;)
Avatar billede jesper2003 Nybegynder
29. april 2008 - 23:13 #8
Nu fik jeg mit til at køre idag :D det køre bare som en drøm :D CPUen er på næsten fast temperatur på 30 grader når den ikke laver noget
Avatar billede jacotex Nybegynder
30. april 2008 - 16:34 #9
ehm mit er lige begyndt at slukke/tænde hele tiden .. indtil jeg slukker på psu .. hvad gjorde du for at få det til at virke ? det har virket i en dag ;B uden problemer
Avatar billede jesper2003 Nybegynder
30. april 2008 - 23:51 #10
Fandt ud af det var en af mine ram blokke den var gal med. lyder præcis som det problem jeg havede