Avatar billede hono Nybegynder
28. april 2008 - 21:27 Der er 3 kommentarer

Gratis internet forum

Hej

Jeg leder efter et simpelt open source internet forum til en hjemmeside. Nøgle-ordet er simpelt - bare de helt basale funktioner som post nyt indlæg, besvar og lignende. Helst ikke noget phpbb-agtigt. Det må meget gerne være sådan så man ikke behøver oprette en brugerprofil for at kunne skrive i forummet.

Det er lige meget om forummet kører på en anden server, eller om jeg skal uploade det til mit eget webhotel (så længe det er baseret på php og mysql).

Håber der nogen der kan hjælpe

På forhånd tak

Hono
Avatar billede mibu Nybegynder
28. april 2008 - 22:57 #1
Avatar billede bitmatic Nybegynder
29. april 2008 - 11:19 #2
Avatar billede laus0028 Nybegynder
05. maj 2008 - 07:48 #3
Hej,

Hvis phpfusion er for stort, og du gerne vil tage en lille omvej for at gøre det super simpelt, så vil jeg anbefale joomlaboard. Du uploader Joomla! (cms-system) hvorefter du oploader komponenten joomlaboard, så linker du bare direkte til boardet. Lidt længere vej for dig, men meget nemt for brugeren.