Avatar billede exe-s Nybegynder
29. april 2008 - 09:25 Der er 3 kommentarer

DVD på hjemmesiden

Hej Alle

Jeg har en DVD film på ca. 15 minutter som jeg gerne vil have på en hjemmeside.

Hvordan får jeg omdannet DVD´en til én fil, og hvordan konveterer jeg den så om til en fil som ALLE vil kunne se. Samtidig skal det ikke være sådan at brugeren SKAL downloade den, men han/hun må selvfølgelig gerne.

Den skal selvfølgelig ikke være dvd kvalitet, bare den størrelse som filmene på youtube har.
29. april 2008 - 09:43 #1
Avatar billede exe-s Nybegynder
29. april 2008 - 10:32 #2
Der findes for eksempel ikke en løsning hvor man enkelt kan lave sin DVD om til eks. flash og man så stadig online kan benytte menu-funktionerne?
Avatar billede exe-s Nybegynder
13. maj 2008 - 20:44 #3
Hmm, den den dvd jeg har er opdelt i 20 afsnit.
Men jeg skal have den ned i én fil.
Er der et GRATIS program som man kan bruge til det?