Avatar billede damkilde Nybegynder
03. maj 2008 - 14:57 Der er 4 kommentarer

Indsæt logo i signaturer

Hej.

Er der en der ved hvordan jeg kan indsætte mit firma logo i min signaturer når jeg sender en mail ?

Tak
Kim D
Avatar billede sleeper Nybegynder
04. juni 2008 - 11:49 #1
Her er en engelsk guide.
http://email.about.com/od/stepbystepwalkthroughs/ss/wt121503.htm

Sig til hvis du har problemer.

Obs. inden du kan finde fanen "Source" i part2 skal du trykke "Vis > Kilderedigering"
Avatar billede damkilde Nybegynder
15. september 2008 - 10:54 #2
tak for hjælpen
Avatar billede damkilde Nybegynder
15. september 2008 - 11:04 #3
jeg fatter ikke en pind af alt det html...men tak for hjælpen ellers...
Avatar billede sleeper Nybegynder
15. september 2008 - 11:34 #4
Hej

Måske jeg kan hjælpe, hvis du forklarer hvad du har problemer med