Avatar billede perj2000 Novice
06. maj 2008 - 14:34 Der er 2 kommentarer

En simpel applikation

Hej folks
Jeg har brug for en simpel applikation der skal køre lokalt og skabe et dokument på et server-drev.
Det er tanken at en bruger skal - via en slags dropdown liste - selecte sit dokument, og desuden indtaste et par værdier
i nogle indtastningsfelter.
Ud fra disse oplysninger skal applikationen generere et nyt filnavn som dette:
FELT1 + "VALGT FILNAVN" + system-timestamp
Til sidst skal der dannes en command a la denne:
COPY genereret-filnavn server-drev
Kan det laves i et script sprog f.eks. WSH eller hvad er den enkleste måde til at løse dette på?

PFT
Per
Avatar billede supertekst Ekspert
06. maj 2008 - 14:39 #1
Er det indenfor MS Office-pakken?
Avatar billede perj2000 Novice
07. maj 2008 - 16:26 #2
Nej, jeg tænkte mere på en generel applikation. Kan det i det hele taget løses i Office pakken?