Avatar billede beste Nybegynder
08. maj 2008 - 01:12 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Søemaskineoptimering

Hej. jeg vil gerne høre om der er nogen der ved, hvordan man bliver kan tilmelde sin private hjemmeside til Yahoo og Google søgemaskine. Jeg er regstreret hos Yahoo og har forsøgt og tilmelde mig, men kan ikke komme ind i det katalog de beskriver. Jeg kom ind på deres amerikanske side. Jeg fandt et andet link  og vil høre om det er det  den riktige og hvilke felt jeg skal vælge. Jeg er desværre ikke ret god til engelsk.
https://siteexplorer.search.yahoo.com/submit.
Jeg har forsøgt og tilmelde min hjemmeside til Google,da jeg søgte efter gratis søgemaskineoptimering ,men er blevet usikker på om jeg har gjort det korrekt. Jeg kan ikke finde kontagt oplyninger til Yahoo og Google i Danmark.
Avatar billede madx Nybegynder
08. maj 2008 - 07:50 #1
Google, MSN og Yahoo optager websites automatisk. Bedst er at nogen linker til dig. Man kan også tilmelde sig, som du har gjort det. Og så venter man.

Google anvender et spejl at et katalog, som et supplement som hedder www.dmoz.org. Her skal du tilmelde dig manuelt.

Du kan sikkert se i statistikken om søgemaskinernes robotter har været på besøg.

Din hjemmeside kan godt være optaget, men ligger langt nede.
Avatar billede keysersoze Guru
08. maj 2008 - 07:51 #2
man "tilmelder" sig ikke søgemaskiner - søgemaskinerne skal finde dig. Det kan godt være at de fleste har en tilmeldingsfunktion men det er ikke noget man skal regne med fungerer - det mest sikre er, at opbygge siden søgevenligt og derefter gøre opmærksom på sig selv (fx via et link her på eksperten eller andre sider) så søgemaskinerne kan finde dig.
Avatar billede madx Nybegynder
08. maj 2008 - 12:05 #3
dakker :-)