Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
10. maj 2008 - 16:40 Der er 2 kommentarer

Gratis eller billigt CMS systems søges - til begynder

Jeg vil gerne sætte 5 enkle hjemmesider. De skal være ens bortset fra jeg ændre designet en smule. De skal blot fungere som beskrivelser af nogle produkter jeg er grossist på. Dvs. man på disse hjemmeside kan læse om produkterne. Dvs:

Jeg skal bruge et system med en menu, en artikel-editor og evt. en kontaktformular. Så skal jeg kunne indsætte billeder og redigere farver og tekst. Uden at skulle kode.

Jeg køber et webhotel til hvert CMS. Det er fint hvis CMS evt. kun er i html og lige til at uploade på et unix eller windows webhotel. Hvis der er fancy funktioner skal de være nemme at slå fra. Siden skal være helt enkel.

Hvis der er nogen der vil sætte det op for små penge, så kan det også have interesse. Designet er meget enkelt. Der skal være en top med firma navn, og så skal der være en menu.

Jeg skal nemt kunne redigere alt.
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
10. maj 2008 - 19:41 #1
æv, slet ingen der kender et godt CMS der blot indeholder de basale ting til en simpel side, og så ikke koster ret meget eller er gratis?
Avatar billede leif Seniormester
11. maj 2008 - 19:32 #2
Nu er det jo ikke som sådan et program du leder efter men der findes massere af CMS systemmer !

http://www.opensourcecms.com/ viser bare nogen af dem

Men vi kan godt finde ud af noget med et special producereret til dit behov, kontakt mig enten på email eller MSN